یاسوج؛

آمادگی شهرداری یاسوج برای واگذاری زمین به حوزه هنری

شهردار یاسوج گفت:شهرداری یاسوج آمادگی کامل برای اهدای زمین به حوزه هنری استان را دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شهردار یاسوج در نشست هم اندیشی شهرداری و حوزه هنری استان گفت: شهرداری یاسوج آماده است تا در راستای ساخت فرهنگسرا زمینی را به حوزه هنری استان اهدا کند.

محمدعلی جاوید رشد آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شهر را از آسیب ها و دغدغه های اساسی شهر یاسوج خواند و هنر و زبان هنر را ظرفیتی خوب برای برخورد با این آسیب ها عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از هنر،هم هزینه ها را کاهش می دهیم و هم اینکه خروجی بهتری خواهیم داشت.

وی دغدغه ی نشاط اجتماعی را از دیگر موضوعات موردنیاز در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواند و از حوزه هنری و هنرمندان آن دعوت کرد که به خلق آثار نشاط بخش اهتمام ورزند.

جاوید از حوزه هنری به عنوان بازوی توانمند شهرداری در مدیریت شهری نام برد و گفت: ما حوزه هنری را جدا از خود نمی دانیم و آماده هر حمایتی در مسیر این همکاری و مشارکت هستیم.

رئیس حوزه هنری نیز در این نشست گفت: حوزه هنری استان و هنرمندان این نهاد آمادگی کامل برای همکاری و مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری برای ارتقا فرهنگ شهرنشینی را دارند.

شریف اسلامی افزود: شهر یاسوج شهر نوپایی است که دچار برخی آسیب های اجتماعی است که با همکاری و اجرای برنامه های مناسب فرهنگی می توان به رفع این آسیب ها کمک کرد.

رئیس حوزه هنری استان به ظرفیت های تولیدی حوزه هنری در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه هنری در بخش هایی همچون تولید کلیپ های کوتاه با موضوع فرهنگ شهرنشینی، اجرای نمایش های خیابانی، عکس و هنرهای تجسمی ظرفیت های خوبی وجود دارد.

گفتنی است شهردار یاسوج در ادامه با افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر از بخش های مختلف حوزه هنری و فعالیت های این مرکز بازدید کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.