درخواست شورای شهر نیویورک از ترامپ برای پرداخت هزینه محافظت از وی و خانواده اش

اعضای شورای شهر نیویورک از دونالد ترامپ درخواست کردند بودجه مورد نیاز برای محافظت از وی و خانواده اش را فراهم کند.

درخواست شورای شهر نیویورک از ترامپ برای پرداخت هزینه محافظت از وی و خانواده اشبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دو عضو شورای شهر نیویورک از "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا درخواست کردند بودجه مورد نیاز برای محافظت از وی و خانواده اش را که روزانه 1 میلیون دلار برآورد شده است، در اختیار آنها قرار دهد.

"ملیسا مارک ویوریتو"، سخنگوی "شورای شهر نیویورک" و "دن گارودنیک"، یکی از اعضای این شورا روز گذشته (جمعه) با انتشار یک درخواست اینترنتی اعلام کردند: دولت فدرال باید هزینه حفظ امنیت دونالد ترامپ و خانواده اش را فراهم کند، نه شهر نیویورک.

این دو عضو شورا در این درخواست اینترنتی خطاب به ترامپ اعلام کردند: از شما می خواهیم بودجه مورد نیاز برای محافظت از شما و خانواده تان را پیش و پس از برگزاری مراسم تحلیف در اختیار ما قرار دهید.

یکی از نمایندگان شورای شهر نیویورک گفت: تاکنون هیچ پاسخی از جانب تیم ترامپ در خصوص این درخواست دریافت نکرده ایم. تاکنون بیش از 500 نفر از این درخواست حمایت کرده اند.

پس از پیروزی شگفتی ساز دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر آمریکا، پلیس شهر نیویورک سطح امنیت را در برج ترامپ -- که محل حضور ترامپ و خانواده اش است -- افزایش داده است.

بر اساس تخمین مقامات شهر نیویورک، هزینه محافظت از ترامپ و خانواده اش روزانه 1 میلیون دلار است که در طول 4 سال ریاست جمهوری اش بیش از 1 میلیارد دلار هزینه لازم دارد.

گزارشها حاکی از آن است که "ملانیا ترامپ"، همسر رئیس جمهور منتخب آمریکا و پسر 10 ساله اش قصد دارند دست کم تا پایان بهار در "پنت هاوس" برج ترامپ زندگی کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار