16 قانون‌گذار آمریکایی درخواست کردند هزینه 25 میلیون دلاری محافظت از ترامپ، به نیویورک پرداخت شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، 16 نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از جمله 3 جمهوری‌خواه، در نامه‌ای به کمیته تخصیص بودجه درخواست کردند هزینه‌هایی که شهر نیویورک برای تامین امنیت برج ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – پرداخت کرده است، باید هرچه زودتر تسویه شود.

این قانون‌گذاران همچنین درخواست کردند هزینه 25 میلیون دلاری حفاظت از این برج، جدا از هزینه‌های مربوط به حفاظت از شخص ترامپ محاسبه شود. 

ملانیا ترامپ – بانوی اول آمریکا – و پسر 10 ساله ترامپ، قرار است دست‌کم تا پایان سال تحصیلی جاری در این برج اقامت داشته باشند.

در این نامه که روز سه‌شنبه نوشته شده است، سطح امنیتی لازم برای حفاظت از برج ترامپ "بی‌سابقه" خوانده شده است.

اداره پلیس نیویورک برای تامین امنیت برای خانواده ترامپ در مدت انتقال قدرت، 24 میلیون دلار – معادل 308 هزار دلار در روز – هزینه کرده است. این در حالی است که اداره آتش‌نشانی نیویورک در این مدت، 1.7 میلیون دلار دیگر نیز هزینه کرده است.

برج ترامپ که در منهتن واقع شده است، در یکی از شلوغ‎‌ترین مناطق جهان قرار دارد.

در این نامه تخمین زده شده حفاظت از بانوی اول آمریکا و فرزندش می‌تواند برای اداره پلیس نیویورک روزانه 146 هزار دلار هزینه دربرداشته باشد. هنگامی که ترامپ به نیویورک سفر کند، این هزینه‌ها بیش از پیش رشد صعودی را تجربه خواهند کرد.

به طور معمول در زمان انتقال قدرت روسای جمهور آمریکا، بخشی از هزینه‌های امنیتی به ایالت‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار