بندرعباس؛

آغاز دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در این جشنواره 12 اثر از هرمزگان ، خراسان رضوی ، همدان ، اصفهان و تهران به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود:در نخستین روز از جشنواره صبح امروز دو نمایش «قصه‌های کفش‌های کوچولو» به کارگردانی سعید اللهیاری در دو نوبت ، ساعت ۹ و ۱۰:۳۰ در تماشاخانه آفتاب و «اینجا خانه من است» به کارگردانی محبوبه پاداش در دو نوبت ، ساعت ۹ و ۱۰:۳۰ در فرهنگسرای طوبی مرکز استان هرمزگان به روی صحنه رفت.
علیرضا درویش نژادگفت: عصر امروز شنبه ۱۳ آذر و در دو نوبت ساعت ۱۶ و ۱۸ به ترتیب نمایش «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز در تماشاخانه آفتاب و نمایش«بهار برای بهار نمی‌آید» به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری در فرهنگسرای طوبی اجرا خواهند داشت.
دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی رضوی «ضامن آهو» از مجموع جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که قرار بود شهریورماه برگزار شود اما به علت گرمای هوای بندرعباس آذرماه برگزار شد.
دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٣ تا ١٦ آذرماه در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب برگزار می شود.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.