فدراسیون مسبب مشکلات است

سهرابی:رکابزنان با غرض ورزی برخی به این روز افتادند

رکابزن اسبق تیم ملی گفت:مسبب مثبت شدن تست دوپینگ دوچرخه سواران فدراسیون است زیرا به پاک بودن رکابزن توجه نداشتند و سرعت در رکاب زدن اولویت بود.

سهرابی:مسبب مثبت شدن تست دوپینگ رکابزنان فدراسیون استمهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص افزایش مثبت شدن تست دوپینگ رکابزنان به خصوص کسانی که جزء مدعیان هستند اظهار کرد:مسبب این اتفاقات کسی جز فدراسیون گذشته نیست زیرا برای گرفتن نتیجه تنها به کسی اکتفا می کردند که تند رکاب می زدند و به رکابزنی که بدنش از مواد ممنوعه پاک بود اهمیت داده نمی شد به  این خاطر دوچرخه سواران تشویق شدند که به دنبال داروهای ممنوعه بروند.

وی افزود:در رقابتها تنها از کسانی تست می گرفتند که دوست داشتند، در صورتی که اگر در کنار آنها از 10 رکابزن دیگر هم تست می گرفتند شاید این اتفاقات نمی افتاد و من فدراسیون را مسبب این جریان می دانم.

حقی بهترین نتایجش را با بدن پاک کسب کرد

سهرابی در ادامه بیان کرد:علیرضا حقی را 20 سال است که می شناسم بهترین نتایج را در رقابتها با بدن پاک گرفته است اما فدراسیون دوچرخه سواری کاری انجام داد که هم اکنون رکابزنانی که استعدادی نداشتند با کمک دارو و دوپینگ ارتقا پیدا کردند اما این رکابزن و دیگر بچه ها با غرض ورزی برخی به این روز افتادند.

تنها تست رکابزنانی که در مسابقات بین المللی حضور داشتند مثبت شد

وی تاکید کرد: اگر به سایت فدراسیون جهانی نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که 6 نفر از دوپینگی ها مشخص شدند در صورتی که واقعیت این است که در 6 سال اخیر بالای 6 نفر تست دوپینگشان مثبت بوده است اما این رکابزنان به خاطر اینکه در مسابقات بین المللی شرکت کرده اند نتیجه استفاده از داروی ممنوعه آنها اعلام شده است.

برای قراردادم در فصل جدید تصمیم نگرفته ام

سهرابی در خصوص حضورش در تیم شهرداری تبریز در فصل جدید بیان کرد:در حال حاضر قرار دادم با تیم شهرداری تبریز تمام شده است و حداقل دو ماه بدنسازی داریم بعد در خصوص قرارداد جدیدم با تیم ها باید تصمیم گیری کنم.

وی در خصوص اینکه به حضور در کدام تیم علاقمند است عنوان کرد: علاقه من یک طرف ماجرا است و خواستن تیم ها مسئله دیگر است از تیم شهرداری تبریز راضی بودم زیرا با بقیه رکابزنان دست به دست هم دادیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم اما باشگاه روال خاصی نداشت و تیم از رده اول به دوم سقوط کرد.

در خصوص حضور در مسابقات آسیایی با فدراسیون مذاکره ای نداشتم

سهرابی در خصوص اینکه قصد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد و فدراسیون با وی صحبتی انجام داده است یا خیر، نشان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کسی با بنده مذاکره ای انجام نداده است اما تا زمانی که این افراد در فدراسیون حضور دارند من با آنها کاری ندارم باتوجه به تخلفاتی که انجام داده اند، کنار کشیده ام و برای خانواده دوچرخه سواری آرزوی موفقیت دارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار