"مهدی سهرابی" رکابزنی که از اردوی تیم ملی جاماند

مهدی سهرابی که بتازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است به دلیل وجود مشکلات شخصی به اردو نرسید.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا رکابزنان منتخب را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در این میان 4 رکابزن از اردو غایب بودند.

 یکی از رکابزنان غایب مهدی سهرابی بود که به علت وجود مشکلات اداری از اردو غایب بود .
 
این ملی پوش جزو رکابزنان المپیکی هم بوده است و مقرر شده اگر در مرحله پایانی لیگ دوچرخه سواری عملکرد خوبی داشته باشد می تواند با تیم ملی همکاری کند.
 
پیش از این تیم پتروشیمی تبریز منحل شد  و بسیاری از رکابزنان بدون تیم مشغول تمرین هستند و به خاطر نداشتن تیمی نمی توانند در لیگ شرکت کنند.

تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز که تنها تیم های دوچرخه سواری کنتینالتال کشور هستند در آستانه سال میلادی جدید رکابزنان شان را انتخاب کردند و تیم را بستند.
     
در این خصوص با ملی پوش دوچرخه سواری "مهدی سهرابی" مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد:با توجه به وجود مشکلات شخصی هنوز به اردوی تیم ملی اضافه نشده ام.البته در صحبتی که با سرمربی تیم ملی "رسول هاشم کندی"  داشته ام  مقرر شد با تیم ملی همکاری کنم.
 
سهرابی در خصوص حضورش در لیگ دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: آخرین مرحله رقابت های لیگ در اهواز برگزار می شود و من هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته ام .
 
وی در خصوص تمریناتش تصریح کرد: تا هفته گذشته تمرینات بدنسازی داشتم و از آغاز این هفته تمرینات دوچرخه سواری ام را شروع کردم اگر تیم ملی به ما نیاز داشته باشد در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنم .

*رکوردهای ما از 10 سال گذشته تا به حال تغییری نکرده است  

سهرابی در خصوص مذاکره با مدیر تیم های ملی در خصوص غیبتش تاکید کرد: مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی در صحبت هایش گفته بود که اگر کسی به موقع در اردوی تدارکاتی آماده نشود دیگر به اردو دعوتش نخواهیم کرد.باید در این خصوص بگویم وی در حدی نیست که برای ما اظهار نظر کند زیرا اگر رکوردهای 10 سال گذشته ام را با الان مقایسه کنم متوجه می شویم ما در رکوردهای 10 سال گذشته مان مانده ایم.
 
وی در ادامه بیان کرد : امیدوارم قمری با نگاه دقیق تری اعضای فدراسیون را انتخاب کند  . بعضی مشکلات رکابزنان را اطرافیان خسرو قمری ایجاد کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار