رکابزن ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان:

کسب مدال در رقابت های آسیایی بستگی به انجام برنامه تمرینی مربی دارد

خدایاری گفت: اگر طبق برنامه های ورزشی مربی پیش برویم، بی تردید در مسابقات آسیایی مدال به دست می آوریم.

 فرزاد خدایاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا نگاهمان به بازی های آسیایی 2018 است و در عین حال قصد کسب امتیاز برای حضور در المپیک 2020 را داریم. اگرچه همه این مسائل بستگی به نظر رئیس فدراسیون در خصوص نگه داشتن مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان" پریموث" دارد. اگر طبق برنامه های وی پیش برویم امید کسب مدالمان صد در صد است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری هم انجام شد، امیدوارم خسرو قمری نگاه بهتری به رشته کوهستان داشته باشد.
 
خدایاری در خصوص برنامه های آینده مربی"پریموث استرانکار" برای تیم ملی خاطر نشان کرد: طی صحبت هایی که مربی تیم در اردوی پیشین داشت، اعلام کرد برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا  چندین اردو برای تیم در نظر گرفته است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اردوی آماده سازی که چندی پیش فدراسیون دوچرخه سواری برای رکابزنان رشته کوهستان برگزار کرد در این اردو بدون دوچرخه شرکت کردیم. تمرینات کوهنوردی و بدنسازی و صخره نوردی را در دستور کار داشتیم و باید بگویم با حضور مربی تمرین بی نظیری را انجام دادیم. البته تعدادی از رکابزنان جوان هم در این اردو به منظور کسب تجربه حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار