اردبیل؛

یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری و تعاون گران استان اردبیل

مراسم افتتاح یازدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کارگری و تعاون گران در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه کارگری و تعاون گران برگزار می شود.

رحیمی افزود: در این مسابقات 243 نفر در 6 رشته حفظ کل، حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء ، ترتیل ، قرائت و مفاهیم و تفاسیر مرحله شهرستانی به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بودند.

وی افزود : از این تعداد شرکت کننده پس از برگزاری مسابقات 42 نفر به مرحله استانی راه یافتند و نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری که بهمن ماه سالجاری که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

حجت الاسلام مهدی ستوده رئیس تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: اگر جامعه اسلامی و قرآنی و افراد منتصب به قرآن اهل عمل و تحقیق در قرآن نباشد قرآن محجور مانده و جامعه اسلامی از اهداف اصلی خود دور می شود.

وی برگزاری چنین مسابقاتی را در استان باعث ترویج فرهنگ قرآن و کشف استدادهای قرآنی به خصوص در بین اقشار زحمتکش کارگری دانست و گفت: کارگران باید با الگو قرار دادن قرآن و مفاهیم آن در کار و زندگی باعث رونق کسب و کار حلال خود شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.