جعفری: مشکلات مالی شهرداری مانع کمک به باشگاه تراکتورسازی شد

مدیر عامل سابق تیم تراکتورسازی گفت: لایحه کمک مالی به باشگاه تراکتورسازی به علت مشکلات مالی شهرداری رای نیاورد.

جعفری: مشکلات مالی شهرداری مانع کمک به باشگاه تراکتورسازی شدمحمد حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: لایحه کمک به باشگاه تراکتورسازی برای بار دوم در شورای شهر رای نیاورد چرا که اعضای شورای شهر معتقدند که این پول باید صرف هزینه های شهرداری شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال مشکلات مالی شهرداری تبریز باعث شد که لایحه کمک به باشگاه تراکتورسازی رای نیاورد. به نظرم اعضای شورای شهر تنگ نظری کردند و  به طرح کمک به این تیم تبریزی رای ندادند. 

مدیر عامل سابق تراکتورسازی بیان کرد: با توجه به رای نیاوردن لایحه کمک مالی به  باشگاه تراکتورسازی این موضوع به طور قانونی دیگر قابل طرح در شورای شهر نیست اما پیشنهادم به مسئولان تراکتورسازی این است که مصوبه کمک 500 میلیونی سال گذشته را پیگیری کنند. 

وی در ادامه عنوان کرد: لایحه کمک غیر نقدی به باشگاه تراکتورسازی سال گذشته تصویب شد که تیم تبریزی هنوز این کمک غیر نقدی دریافت نکرده است . براین اساس شهرداری با مزایده گذاشتن دو آپارتمان می تواند پول این دو دستگاه آپارتمان را در اختیار تراکتور سازی قرار بدهد. 

جعفری در باره اینکه گفته می شود که وی مانع کمک مالی شورای شهر به تراکتورسازی است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. برخلاف نظر برخی از افراد من یکی از موافقان کمک مالی به باشگاه تراکتورسازی بودم و حتی توضیحاتی درباره پرونده شکایت لوپز از باشگاه تراکتورسازی به اعضای شورای شهر تبریز دادم. 

وی درباره انتقادات قلعه نویی تصریح کرد: من به دلیل دوری تیم تراکتور سازی  از حواشی جواب قلعه نویی را نمی دهم وگرنه اسناد و مدارک زیادی دارم که ترجیح می دهم افشا نکنم. با وجودیکه با قلعه نویی اختلاف دارم اما به نظرم تراکتورسازی با هدایت قلعه نویی توانایی قهرمانی در لیگ برتر دارد. 

جعفری درباره اینکه چرا بدهی لوپز در دوران مدیریتش پرداخت نکرده است، عنوان کرد: بعد از جدایی از تراکتورسازی مقداری پول برای پرداخت بدهی ها در باشگاه گذاشتم اما مدیران بعدی این پول برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند. 

مدیر عامل سابق تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی توانایی پرداخت بدهی ها را دارد تا تیم با کسر امتیاز مواجه نشود. 

انتهای پیام/ 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار