شب های فوتبالی ۱۲ آذر؛

از پیروزی گل نزن های پرسپولیس تا پیش بینی قهرمان نیم فصل

برنامه شب های فوتبالی به مرور بازی های روز دوم هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پرداخت.

از پیروزی گل نزن های پرسپولیس تا پیش بینی قهرمان نیم فصلبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه امشب شب های فوتبالی از ساعت ۲۱ آغاز شد.

در ابتدا نتیجه مسابقات امروز و جدول لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم بررسی شد.

سوال پیامکی برنامه:
کدام تیم قهرمان نیم فصل می شود؟
1) پرسپولیس
2) تراکتورسازی
3) نفت تهران
4) ذوب آهن
5) استقلال تهران



از پیروزی گل نزن های پرسپولیس تا پیش بینی قهرمان نیم فصل

نخستین مهمان برنامه، سید مهدی ابطحی بود.
ابطحی درباره شرایط فوتبال ایران گفت: ما باید خودمان را با اروپا مقایسه کنیم و به جز برخی موارد، آسیا در حد و اندازه های ما نیست.
وی با انتقاد از کمبود امکانات اظهار داشت: در برخی بازی ها می بینیم باران یا حتی وزش باد طوری تاثیر می گذارد که حتی نتیجه بازی هم عوض می شود. 

خلاصه بازی سیاه جامگان-صنعت نفت پخش شد. 

ابطحی از بازی امروز تیم مشهدی تمجید کرد و سیاه جامگان را مستحق کسب امتیاز دانست.
 
کنفرانس بازی سیاه جامگان-صنعت نفت: 

دست نشان: هر دو تیم نیاز به برد داشتند و بازی قشنگی انجام شد. سیاه جامگان خیلی خوب بازی کرد. چند مصدوم و محروم داشتیم ولی جوانان خوب ما کمک کردند و از جان مایه گذاشتند. این برد را مدیون امام رضا(ع) هستیم. 

مربی سیاه جامگان: تبریک می گویم به مردم آبادان و تیم نفت. در شروع بازی ما شرایط بهتری داشتیم ولی در ارسال پاس های آخر دقیق ظاهر نشدیم و موقعیت ها را از دست دادیم. نفت ارسال های خطرناکی داشت و در نهایت با یک ارسال دروازه ما را باز کرد.
 
ابطحی درباره بازی ذوب آهن-پیکان، شرایط جوی را تاثیرگذار دانست و گفت: طرز فکر جلالی به خاطر زمین لغزنده به هم ریخت و تاکتیک های همیشگی آنها کارساز نبود البته ذوب آهن در هفته های اخیر خطرناک ظاهر شده و خوب بازی می کند. 

در ادامه خلاصه بازی ذوب آهن-پیکان روی آنتن رفت.
 
مصاحبه مربیان ذوب آهن-پیکان:
حسینی: بازی ۶ امتیازی بود و شرایط جوی کار را سخت تر کرد. بازیکنان ما با تلاش خیلی زیادی بازی کردند. پیکان تیم منظم و با برنامه ای است. 

جلالی: بیش از حد با ما بی انصافی شد. گل اول را روی حرکتی که خیلی کار کرده بودیم خوردیم و این مرا عصبانی کرد. امروز ما زمین گیر شدیم و ذوب آهن در این شرایط عالی کار می کند.
 
دومین مهمان برنامه محمدحسن انصاری فرد بود. 

در ادامه خلاصه بازی تراکتورسازی-پدیده به نمایش درآمد.

ابطحی: تراکتور نیمه اول خوب بازی کرد ولی در نیمه دوم چه در دفاع و چه از لحاظ دوندگی، خوب ظاهر نشد.

کنفرانس بازی تراکتورسازی-پدیده: 

قلعه نویی: نیمه اول باید با اختلاف چهار گل می بردیم ولی قسمت نشد برنده باشیم. گلی که خوردیم تقصیر کسی نبود. حس می کنم ۲ پنالتی برایمان نگرفتند ولی به داوران خسته نباشید می گویم.تکلیف سروش هنوز معلوم نیست ولی با معرفتی که دارد، برای ما بازی کرد. 

مهاجری: دو نیمه متفاوت داشتیم. اولی برای تراکتور بود. در نیمه دوم ما تراکتور را کنترل کردیم، روز خوب شهاب گردان بود. 

انصاری فرد درباره بردهای ناپلئونی پرسپولیس گفت: برانکو امسال جلوی گل خوردن های بی جهت را گرفته و شاکله دفاعی تیم را کامل عوض کرده است. توجه به دفاع الان بیشتر از حمله است و مانند تیم ملی گل نزدن در اولویت قرار دارد. همچنین عناصر هجومی پرسپولیس همان بازیکنان سال قبل هستند و این، کار را برای آنالیزور های تیم های حریف ساده تر می کند.

سپس پیش بازی و خلاصه دیدار پرسپولیس-ماشین سازی پخش شد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور ثابت رضاییان در ترکیب این تیم گفت: پرسپولیس به نوعی خوش شانس بود که  انصاری محروم شد و به رضاییان بازی رسید. همچنین باید از تحمل بالای رضاییان هم تمجید کنم که علی رغم عملکرد خوبش در تیم ملی و همان دقایق اندک در لیگ، اعتراض به نیمکت نشینی نکرد و باعث ایجاد حاشیه نشد.
 
کنفرانس بازی پرسپولیس-ماشین سازی: 

برانکو: به خاطر این برد خوشحالم. برد سختی بود و به بازیکنان برای جنگندگی شان تبریک می گویم. ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. می دانستیم بازی سختی داریم اما مهم برد بود و شادی که به هواداران هدیه می کنیم. 

مربی ماشین سازی: نتیجه خوب نبود ولی بازی خوبی ارائه دادیم. تیم ما در حال پیشرفت است. شخصیت ماشین سازی را نشان دادیم. امیدوارم در بازی های بعدی نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. فقط می خواهم به خطیبی کمک کنم. جادو بلد نیستم ولی آمده ام که به تیم کمک کنم.

کارشناسی داوری توسط نوید مظفری:
تراکتورسازی-پدیده:
مشکل خاصی وجود نداشت.
 
سیاه جامگان-صنعت نفت:
یک پنالتی برای سیاه جامگان اعلام نشد.
 
ذوب آهن-پیکان:
مشکل خاصی وجود نداشت.
 
پرسپولیس-ماشین سازی:
اخراج بازیکن میهمان درست بود.
پنالتی که برای ماشین سازی اعلام شد، صحیح نبود.

در پایان پرسپولیس با 83/4 درصد آرا، به عنوان قهرمان نیم فصل از نگاه بینندگان برنامه انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار