شیراز؛

افتتاح دومین آرامستان بزرگ کشور در شیراز

شهردار شیراز از افتتاح دومین آرامستان بزرگ کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک شهردار شیراز در مراسم افتتاح آرامستان بهشت احمدی با بیان اینکه این آرامستان با فضایی بیش از 466 هکتار در جنوب کشور جایگاه اول و در کشور رتبه دوم را از لحاظ وسعت و امکانات در اختیار دارد گفت: میزان سرمایه گذاری اولیه تنها برای خود آرامستان هزار میلیارد ریال بوده که تمامی امکانات را در خود جای داده است.
پاک فطرت افزود: مراکز ثبت احوال، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های لازم برای امکان دفن در آرامستان بهشت احمدی حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه راه های دسترسی برای رسیدن به آرامستان بهشت احمدی نیز ایجاد شده است، گفت: سه راه دسترسی بسیار ایمن و راحت از مناطق مختلف شیراز ایجاد شده که این فاصله تا شهر شیراز به سرعت طی شود.
پاک فطرت تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل جلوگیری از هرگونه مشکل و اتفاقات غیر قابل پیش بینی حدود 10 هزار قطعه قبر آماده در این آرامستان وجود دارد.
وی بیان کرد: آرامستان باید محلی زیبا برای آرامش و تفکر مردم باشد به همین دلیل طی برنامه ریزی های انجام شده فضای سبزی که برای آرامستان بهشت احمدی تدارک دیده شده بسیار زیبا و به همراه پارک بازی بچه ها است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار