مسئول روابط عمومی سپاه خوی:

بسیج ثمره تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی است

مسئول روابط عمومی سپاه خوی گفت: هفته بسیج فرصتی است برای نشان دادن اقتدار و ابهت دلاومران و شیرزنانی که جا پای پدران و مادران خویش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ستوان يكم پاسدار جمیل احمدزاده با ارائه عملکرد کمیته روابط عمومی سپاه خوی بسیج را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان و افزود: امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حضور د ائمی مردم در صحنه های انقلاب اسلامی، نیروی مقاومتی را تشکیل داد تا بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند.
ستوانیکم پاسدار جمیل احمدزاده خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشورچه در طول 8سال دفاع مقدس و چه پس از جنگ نیز سناریوهایی را طراحی و به مرحله عمل رسانده اند  که گام به گام به پیشرفت کشور منجر شد.
وی افزود: بسیجیان سپاه خوی امسال نیز در لبیک به شعار سال، در طرح های  اقتصادی خوب درخشیدند و موفق شدند ضمن کمک به دولت در تولید و اقتصاد، اشتغال زایی نیز انجام دهند.
ستوانيكم پاسدار احمدزاده افزود: کمیته روابط  عمومی و اطلاع رساني سپاه خوی نیز به پاس قدردانی و تقدیر از تلاش های شبانه روزی و موفقیت آمیز بسیجان، برنامه ها و مراسم های هفته بسیج رده های تابعه را به تصویر کشید و ضمن تعامل و هماهنگی با دفتر خبري صدا و سیما، خبرگزاريها و نشریات محلی، توانست اکثر برنامه های  این هفته مقدس را علاوه بر پخش در بخش هاي مختلف خبري شبكه استاني در فضاي مجازي و نشریات محلي نيز انعكاس نماید.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم ها ی گرامیداشت، یادواره های شهدا، دیدار از خانواده های شهدا،طرح های اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي، تجمع ده هزار نفري بسيجيان و ...از جمله برنامه هایی است که توسط کمیته اطلاع رساني ستاد گراميداشت هفته بسيج سپاه خوی پوش خبری و تصویری شد.
مسئول روابط عمومی سپاه خوی در پايان ضمن خداقوت و خسته نباشيد به تمامی خبرنگاران شهرستان خوي، در راستای پوشش خبری و تصويری برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج در اين شهرستان تقدير و تشكر نمود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.