لاریجانی در جمع خبرنگاران:

شورای هسته‌ای در مورد اقدام متقابل در برابر نقض برجام از سوی آمریکا تصمیم‌ می‌گیرد

شورای هسته‌ای در مورد اقدام متقابل در برابر نقض برجام از سوی آمریکا تصمیم‌ می‌گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هسته‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد اقدامات آمریکا طی روزهای آینده تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش ملی سبک زندگی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدام متقابل دولت و مجلس نسبت به نقض برجام از سوی آمریکائی ها گفت: باید توجه کرد در شرایطی که نقض و اهمال کاری انجام می شود، دولت چه اقداماتی را در دستور کار قرار دهد.

لاریجانی ادامه داد: در قانون مجلس مشخص شده که دولت چه اقداماتی باید انجام دهد، همانند آنچه که به طور مشخص و کامل در بند 3 و به ویژه بند 7 پیش‌بینی شده است.

رئیس مجلس تأکید کرد: شورای هسته‌ای باید با تشکیل جلسه در این مورد تصمیم‌گیری کند تا بتوان اقدام متقابل مناسبی در برابر نقض برجام از سوی آمریکا انجام داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
تقی الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
تنها راه برداشتن تحریمها داشتن 100 کلاهک هسته ایست . اونوقت بخاطر اینکه 50تاشو بدهیم کل تحریمها را برمیدارند . کشورهای استکباری هیچ وقت برای رضای خدا کاری انجام نمیدهند فقط ما باید از موضع قدرت با آنها صحبت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۰۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
کتاب وراهنمای ما قران است که فرموده از گهواره تا گور دانش بجو وهر چه می توانید مجهز به سلاح روز شوید هیچ ادم عاقلی نمی اید دست اوردهای علمی ونظامیش تخریب کند مگر یکجا ادم مستقیما با دشمن در گیر جنگ باشد فشنگ تمام کرده باشد راه فرار هم نداشته باشد برای تامین جان تسلیم می شود انم نه هر کس اگر ادم مجاهدی باشد جانش هم می دهد تسلیم نمی شود نمونه جهاد واقعی یه نفر از یاران پیامبر وامامان شما در تاریخ ندیده اید تسلیم دشمن شود یا اسیر شده باشد
آخرین اخبار