اصفهان؛

برگزاری کنفرانس ملی برق و کامپیوتر در شهر غیاث الدین جمشید کاشانی

سومين كنفرانس ملي برق و كامپيوتر هيجدهم آذر ماه در سالن غياث الدين جمشيد كاشاني دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این کنفرانس ملی با حضور صاحب نظران صنعت و دانشگاه برگزار می شود.
مهدی اخباری،افزود: با توجه به رشد سريع  تکنولوژی به ویژه برق و کامپیوتر و استفاده از سیستمهای هوشمند در این عرصه، نیاز است تا متخصصان، آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند در جهت بهره برداری و تحلیل این دستگاه ها توانمند شده و سپس در طراحی آن تلاش کنند.
وی،ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی برای تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان، سازمانها و صنعتگران در همه زمینه های مهندسی برق، کامپيوتر، مهندسی پزشکی و مهندسی مکاترونیک و در نهايت ايجاد زمينه اي بهتر و بيشتر جهت ارتباط صنعت و دانشگاه را از مهمترين اهداف اين كنفرانس برشمرد.
به گفته وی، اين كنفرانس در دو محور سیستم‌های محاسباتی توزیع شده و شبکه های هوشمند با بهره گیری متخصصان و اساتيد دانشگاه از آن اجرا می شود.
اخباری، در پايان اظهارداشت:نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در زمینه های مرتبط با محورها و اهداف همایش به منظور ارائه توانمندی ها، محصولات و خدمات در این حوزه و نيز برگزاری کارگاههای علمی و تخصصی از تاریخ 15 تا 19 آذر  از برنامه هاي جنبي اين كنفرانس است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.