لیگ دسته یک فوتبال

واکنش حمیدی به واگذاری سپیدرود/غایبان دربی مازندران و تمرین شاگردان بگوویچ در تهران

یکشنبه هفته آینده تکلیف واگذاری تیم سپیدرود رشت مشخص می شود.

واکنش حمیدی به واگذاری سپیدرود/ غایبان دربی مازندران و تمرین شاگردان بگوویچ در تهرانشهرام حمیدی مدیر اجرایی باشگاه سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز تکلیف تیم سپیدرود مشخص نیست و باید تا یکشنبه هفته آینده صبر کنیم مذاکرات خوبی انجام شده است اما به طور قطع نمی توان در خصوص واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت نظر داد.

بد نیست بدانید کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اعلام کرده واگذاری امتیاز تیم سپیدرود به شهرداری مخالف مقررات نیست و این امر میسر شدنی است.

غایبان بازی دربی مازندران
دو تیم خونه به خونه بابل و ملوان بندر انزلی در هفته 16 به مصاف هم می روند در این دیدار مازیار زارع به دلیل محرومیت و مهدی رستمی مدافع وسط تیم فوتبال ملوان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی چهارشنبه مقابل خونه به خونه همراهی کند.


غیبت 4 بازیکن مس مقابل نفت
تیم فوتبال مس کرمان در دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان چهار بازیکن کلیدی خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت، وحید اسماعیل بیگی، فرزاد حسین خانی، علیرضا قاسمی و فرهاد سالاری نفراتی هستند که نمی توانند تیم خود را در این دیدار همراهی کنند. گفتنی است این بازی فردا در مسجد سلیمان برگزار می شود.

تمرین شاگردان بگوویچ در تهران
دو تیم سپیدرود رشت و گل گهر سیرجان چهارشنبه این هفته و در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف هم می روند، از همین رو تیم فوتبال گل گهر امشب با پرواز مستقیم از سیرجان راهی تهران می شود و روز سه شنبه جلسه تمرینی خود را در پایتخت برگزار می کند، این تیم سپس با پرواز تهران _ رشت عازم این شهر شمالی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار