اخبار روز لیگ دسته یک فوتبال؛

سفر مسی ها به جنوب/ قرارداد دو بازیکن آلومینیوم فسخ شد

فسخ قرارداد 2 بازیکن و یکی از مربیان تیم فوتبال آلومینیوم اراک از اخبار مهم لیگ دسته یک است تا این تیم با تغییرات جدید کار خود را در لیگ ادامه دهد.

سفر مسی ها به جنوب/ قرارداد دو بازیکن آلومینیوم فسخ شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارداد جهانگیر عسگری و سعید قدمی، دو بازیکن تیم آلومینیوم که عملکرد قابل قبولی نداشتند از سوی باشگاه فسخ شد.

همچنین حسن روحی مربی بدنساز، تیم دیگر فرد جدا شده است که یکی از نزدیکان داوود مهابادی محسوب می شد و در همدان نیز در کنار وی فعالیت داشت. عملکرد روحی هم از ابتدای فصل تاکنون بارها مورد انتقاد قرار گرفت و هر بار مسولان با دفاع سرسخت مهابادی از وی مواجه می شدند.

ادموند یونان پور ، پس از قطع همکاری حسن روحی با آلومینیومی ها به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم اضافه شد.


پدیده ایرانجوان به تیم ملی دعوت شد

مهدی قائدی بازیکن جوان و بومی ایرانجوان بوشهر بعد از درخشش در لیگ دسته اول کشور از سوی پیروانی به تیم ملی جوانان دعوت شد. 

برنامه جدید تمرینی ملوان

تمرین دیروز تیم فوتبال ملوان با تشخیص کادر فنی تعطیل و به امروز موکول شد، شاگردان محمد مایلی کهن پس از یک روز استراحت دور جدید تمریناتشان را در مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی، آغاز خواهند کرد.

ثاقبی به خونه به خونه می رسد

شاهین ثاقبی که در بازی مقابل با پارس جنوبی از ناحیه گونه به شدت آسیب دیده بود در تمرین عصر روز جمعه با لباس شخصی حضور یافت و به همراه سایر بازیکنان تیم فوتبال ملوان تمرین نکرد اما او از امروز در دور جدید تمرینات حاضر خواهد شد و وی به بازی با خونه به خونه خواهد رسید.

پرواز مسی ها به مسجد سلیمان 

 با توجه به درخواست باشگاه مس و موافقت باشگاه نفت مسجد سلیمان و سازمان لیگ زمان، دیدار دو تیم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول تغییر کرد تا این بازی که پیش از این قرار بود روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه برگزار شود یک روز زودتر انجام شود، در همین راستا اعضای تیم فوتبال مس کرمان صبح امروز با پرواز مستقیم راهی مسجد سلیمان شدند تا برای این بازی آماده شوند.
 
براین اساس دیدار دو تیم روز سه شنبه شانزدهم آذر و از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمودی برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار