ساری،

فرزان در راه باکو

فرزان عاشورزاده به همراه تیم ملی تکواندو ایران راهی باکو می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم‌ ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ و جام جهانی با 9 هوگوپوش ،فردا تهران را به مقصد جمهوری آذربایجان ترک می‌کند.

مسابقات گرندپری2016 با حضور 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده ماه اکتبر در چهار وزن بانوان و مردان 19 و 20 آذر و مسابقات جام جهانی 22 و 23 آذر در باکو جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

آرمین هادی‌پور در وزن اول، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی در وزن دوم، مسعود حجی زواره در وزن سوم و سجاد مردانی در وزن چهارم،پنج نماینده تیم ایران در مسابقات جایزه بزرگ هستند.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار مازندرانی تیم ملی ، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی، مهدی جلالی، سیاوش فخرایی، سعید رجبی و مسعود حجی زواره هوگوپوشان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی خواهند بود.

رقابت‌های جام جهانی تیمی برگزار می شود و هر تیم می‌تواند حداقل 6 تکواندوکار داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود.

تیم های ایران قهرمان جهان در سال 2015، کره‌جنوبی، روسیه، مکزیک، آمریکا، ساحل عاج، استرالیا و جمهوری آذربایجان به عنوان سهمیه کشور میزبان،هشت تیم دعوت شده فدراسیون جهانی تکواندو به جام‌جهانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار