شیراز؛

انتشار کتاب گفتمان دینی جوانان در ایران به زبان فرانسه

کتاب گفتمان دینی جوانان در ایران به زبان فرانسه انتشار می یابد.

شیراز؛  انتشار کتاب گفتمان دینی جوانان در ایران به زبان فرانسهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد جهرم گفت: (Discours religieux des jeunes en Iran ) گفتمان دینی جوانان در ایران عنوان کتابی است از علیرضا خدامی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم که توسط انتشارات معتبر دانشگاه L’Harmattan در پاریس منتشر شده است.
وی افزود: (L’Harmattan ) از لحاظ تعداد عناوین کتاب و نشریه بزرگ ‌ترین ناشر حوزه علوم انسانی و اجتماعی فرانسوی‌ زبان است.
کتاب گفتمان دینی جوانان در ایران در قالب فعالیت ‌های مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه (CNRS) و با حمایت دانشگاه سوربن به چاپ رسیده است.
این کتاب، علاوه ‌بر اینکه در مهم‌ترین زنجیره ‌های کتابفروشی در فرانسه عرضه شده، از طریق بزرگ‌ترین سایت‌ های الکترونیکی بین‌ المللی فروش کتاب ازجمله آمازون قابل‌ دسترسی است.
نویسنده در این کتاب با بهره‌ گیری از سنت هرمنوتیک در مطالعات جامعه‌شناختی و از رهگذر مصاحبه و مشاهده به کاوش در بازنمایی‌ ها، مناسک دینی و نیز ایستار های زندگی روزمره جوانان ایرانی پرداخته و تلاش کرده است گوناگونی معانی منتسب به هریک از سه مقوله یادشده را نشان دهد.
علیرضا خدامی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم است.
خدامی تمامی تحصیلات عالی خود را در دانشگاه پاریس گذرانده است.
وی کارشناسی ‌ارشد و دکتری را از دانشگاه سوربن، بخش مدرسه کاربردی علوم عالی اخذ کرده است.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار