هوای کدام استانها بارانی و برفی است؟ + جدول

شدت بارش ها امروز در استان های چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحویل داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر ، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید موقت ، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.

همچنین در برخی مناطق مرکزی و غرب بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد. امروز دریای خزر نیز مواج است، شدت بارش ها امروز در استان های چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود و احتمال رخداد پدیده  تگرگ در برخی ساعات در استان های چهار محال بختیاری و شمال شرق خوزستان دور از انتظار نیست، امروز کاهش نسبی دما بین 5 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر، شمال غرب و چهارشنبه در شمال شرق کشور پیش بینی می شود روز چهارشنبه و پنج شنبه بارش در شمال سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

کاهش دمای هوا در سواحل دریای خزر

امیر حسین نقشینه  کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: بارش ها برای شمال غرب ، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی ، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور تداوم پیدا می کند که در برخی اوقات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود .

وی گفت : در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان ، دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 12 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

جدول آب و هوای استان های کشور


بارش باران در کدام استان ها رخ می دهد؟




آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه


بارش باران در کدام استان ها رخ می دهد؟




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار