سرمربی تیم لوله آ.اس شیراز:

لیگ بسکتبال حرفه ای نیازمند پول است

دوانی زاده گفت:لیگ بسکتبال حرفه ای نیازمند پول است تا با جذب بازیکن خوب پیشرفت کند.

لیگ بسکتبال حرفه ای نیازمند پول استدوانی زاده سرمربی تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز پس از شکست تیمش برابر تیم شهرداری گرگان در خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:تنها دلیلی که باعث شد تا در این شش هفته تمام بازی ها را واگذار کنیم مشکلات مالی و نداشتن بودجه است و تا زمانی که باشگاه پول تزریق نکند وضعیت به همین صورت خواهد ماند.اما باید بدانیم که لیگ بسکتبال حرفه ای نیازمند پول است تا پیشرفت کند.

وی افزود:تیم ما تنها از بازیکنان بومی خود بهره می برد و تنها بابک نظافت،شایان پورکاوه و سامان طاهر پور را از بیرون آوریم و  فکر می کنم نداشتن بازیکن خارجی کار ما را بسیار سخت کرده است و به همین علت نمی توانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

دوانی زاده درباره بازی روز گذشته برابر شهرداری گرگان عنوان کرد:بازی با تیم شهرداری گرگان را با اختلاف کم واگذار کردیم و این نشان می دهد که تیم ما خوب بازی کرده و با گرفتن بودجه و داشتن دو بازیکن خارجی می تواند بهترین تیم باشد اما متاسفانه باشگاه بودجه کافی در اختیار ما نمی گذارد.

سرمربی تیم لوله آ.اس شیراز در پایان خاطر نشان کرد:در نیمه اول بازی اختلاف امتیازات برابر شهرداری گرگان زیاد شد اما در نیمه دوم فاصله امتیازات را کم کردیم و با اختلاف7 امتیاز بازی را به حریف واگذار کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار