هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شاگردان کسایی پور به دنبال پنجمین پیروزی

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال با انجام 5 دیدار پیگیری خواهد شد که از مهم ترین این ددیارها رقابت بین دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد در اراک خواهد بود.

شاگردان کسایی به دنبال پنجمین پیروزیبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های شهرداری تبریز،شهرداری اراک،نفت آبادان،شهرداری گرگان و شیمیدر تهران میزبان حریفان خود هستند.

شهرداری تبریز-نیروی زمینی:

تیم شهرداری تبریز میزبان سربازان اسلامی بوده و تنها 1 پله از حریف خود بالاتر است.تیم نیروی زمینی در هفته ششم با ناداوری و اختلاف 2 امتیاز برابر تیم شیمیدر تهران شکست خورد و با کسب 8 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.تیم شهرداری تبریز نیز در دیدار پیشین خود بازی را به دانشگاه آزاد در تهران واگذار کرد.

شهرداری اراک-دانشگاه آزاد

تیم دانشگاه آزاد فردا در اراک به مصاف شاگردان کسایی پور می رود.تیم دانشگاه آزاد تا اینجای کار تنها 1 باخت را تجربه کرده و با کسب 11 امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است.تیم شهرداری اراک نیز در هفته ششم موفق شد به راحتی از سد شهرداری کاشان بگذرد و چهارمین برد خود را تجربه کند.

نفت آبادان-شهرداری کاشان

تیم شهرداری کاشان که به تازگی دو بازیکن خارجی خود را تعویض کرده با انگیزه بالایی در آبادان به مصاف شاگردان سامری می رود.
شهرداری کاشان نیز با کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.تیم نفت آبادان در هفته گذشته موفق شد صدرنشین جدول،
پتروشیمی بندرامام را شکست دهد و با کسب 11 امتیاز در همسایگی تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی قرار بگیرد.

شهرداری گرگان-پتروشیمی بندرامام

تیم شهرداری گرگان عصر فردا میزبان شاگردان شاهین طبع است.تیم شهرداری گرگان در هفته ششم موفق شد تیم لوله آ.اس شیراز را شکست دهد و از قعر جدول خداحافظی کند.تیم پتروشیمی بندرامام نیز تنها یک باخت برابر همشهری خود نفت آبادان  را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

شیمیدر تهران-لوله آ.اس شیراز

تیم لوله آ.اس شیراز فردا مهمان شیمیدر تهران است.تیم لوله آ.اس شیراز که به علت نبود بودجه وضعیت نابه سامانی را در جدول دارد فرادا به مصاف شاگردان هاشمی می رود.شیمیدر تهران در دیدار پیشین خود با ناداوری موفق شد از سد نیروی زمینی بگذرد.تیم شیمیدر نهران در حال حاضر با 9 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار