سرمربی شهرداری کاشان:پیروزی برابر نفت آبادان را یک حادثه می دانند/تیم شهرداری گرگان دچار بحران است

مجید صالحی گفت:برخی از افراد پیروزی شهرداری کاشان برابر تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته گذشته را تنها یک حادثه می دانند.

سرمربی شهرداری کاشان:پیروزی برابر نفت آبادان را یک حاثه می دانندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم شهرداری کاشان میزبان شهرداری گرگان خواهد بود.

تیم شهرداری کاشان در هفته هفتم موفق شد نفت آبادان را شکست دهد و یک پله صعود کند.شاگردان صالحی عصر فردا به مصاف شهرداری گرگان می روند و شهرداری گرگان تا اینجای فصل تنها یه برد به دست آورده است و برای کسب دومین برد خود به میدان کاشان می رود.

مجید صالحی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در هفته هفتم لیگ برتر موفق شدیم نفت آبادان را شکست دهیم اما برخی از افراد این برد را تنها یک حادثه می دانند.باید بگویم که این پیروزی ما برابر شاگردان سامری عوامل متعددی داشت اینکه بازیکن خارجی آنها ریچارد، با تیم هنوز هماهنگ نشده بود و نتوانست در زمین به خوبی بازی کند.

وی افزود:یکی دیگر از این عوامل نداشتن تمرکز در بازی بوده و در کل پالایش نفت آبادان،تیم خوبی است و از کادرفنی فوق العاده ای برخوردار است و چند بازیکن تاثیرگذار در تیم وجود دارد که به خوبی امتیازآوری می کنند.

صالحی بیان کرد: نفت آبادان به دلیل نداشتن تمرکز تیم ما را دست کم گرفته بود زیرا در هفته ششم موفق به شکست تیم پتروشیمی شده بود اما این قضیه ممکن است برای ما نیز در بازی برابر شهرداری گرگان پیش آید که به علت شکست نفت آبادان،تیم شهرداری گرگان را دست کم بگیریم.

سرمربی شهرداری کاشان گفت:شرایط برای شهرداری گرگان کاملا بحرانی است و این پیروزی برای این تیم نقش حیاتی دارد زیرا که دو بازیکن خارجی گرفتند و به این برد دومین پیروزی آنها به حساب می آید .تیم ما نیز برای کسب جایگاه بهتر به این پیروزی شیرین نیازمند است.
 
صالحی در پایان خاطرنشان کرد:از شرایط میزبانی استفاده می کنیم و برابر این تیم غلبه خواهیم کرد همچنین از دو بازیکن جدید خارجی خود راضی هستم و فکر می کنم کاملا با تیم هماهنگ شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار