از پترو های قله نشین تا پرخاشگر های شیمیدر و سلام آ.اس ها به قعر جدول

سوپر لیگ بسکتبال به نیمه رسید و تیم ها دور رفت را در حالی پشت سر گذاشتند که حاشیه های فنی و غیر فنی کماکان در دیدار های برگزار شده محسوس بود.

از پترو های قله نشین تا پرخاشگر های شیمیدر و سلام آ.اس ها به قعر جدولبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های لیگ برتر بسکتبال از ششم آبان ماه با حضور 10 تیم آغاز شد و در روز گذشته دور رفت این رقابت ها با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام به اتمام رسید اما در این 9 هفته بعضی از دیدارها با حواشی همراه بود که به آن می پردازیم.

پتروشیمی بندرامام

 پتروشیمی بندرامام یکی از تیم های بدون حاشیه این فصل است و  همانند سال های گذشته با داشتن بازیکنان ملی همچون اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی به خوبی درخشیده است و اکنون با 17 امتیاز در صدر جدول ایستاده.این تیم با هدایت مهران شاهین طبع تنها یک بازی را برابر نفت آبادان واگذار کرده است.

شهرداری اراک

شهرداری اراک در اوایل فصل با مشکلات بودجه همراه بود و تعدادی از بازیکنان این تیم به دلیل نگرفتن مبلغ قرارداد در میدان بازی حاضر نشدند اما این مشکل حل شد و این تیم با داشتن مهره های مهم همانند حامد آفاق و اصغر کاردوست اکنون با 16 امتیاز  یک پله پس از پتروشیمی قرار گرفته است.شاگردان کسایی پور دو باخت را در دور رفت این فصل تجربه کردند.

دانشگاه آزاد

تیم دانشگاه آزاد با آمدن کوهیان رنگ و روی بهتری نسبت به فصل قبل که مصطفی هاشمی آن را هدایت می کرد پیدا کرده است. این تیم با داشتن دو بازیکن خارجی قوی انگیزه بالایی برای قهرمانی این فصل دارد. تیم دانشگاه آزاد  3 بازی خود را مقابل تیم های نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شهرداری اراک واگذار کرده و با 15 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

نفت آبادان

شاگردان سامری در یکی از حساس ترین بازی های خود، پتروشیمی بندرامام، تیم صدرنشین جدول را شکست دادند که سبب شد تمامی تیم ها از این تیم قدرتمند احساس خطر کنند اما این پیروزی نفت آبادان زیاد طول نکشید و هفته بعد آن در خانه خود برابر شهرداری کاشان شکست خورد. این تیم اکنون با مشکلات زیادی دست پنجه نرم می کند زیرا که دو بازیکن خارجی در اواسط دور رفت به دلیل مشکلات شخصی این تیم را رها کردند. تیم نفت آبادان در حال حاضر دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده است اما این طور که مشخص است هنوز با تیم هماهمگ نشدند. شاگردان سامری با 15 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند.

شهرداری تبریز

تیم شهرداری تبریز با هدایت مهران حاتمی در اوایل فصل با مشکلاتی همراه بود اما رفته رفته با بازیکنان بومی خود توانسته جایگاه ویژه ای در لیگ پیدا کند. این تیم در هفته نهم در خانه حریف  موفق شد از سد نفت آبادان بگذرد. شاگردان حاتمی از 9 بازی تنها 4 بازی را واگذار کردند و با 14 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است.

شیمیدر تهران

شیمیدر تهران از همان ابتدای فصل با مشکلات عدیده ای همراه شد. یک روز پیش از شروع بازی جواد رحمتی پور به دلیل مسائلی تیم شیمیدر را رها کرد و این تیم نخستین بازی خود را با نداشتن سرمربی برابر شهرداری تبریز واگذار کرد. از هفته سوم مصطفی هاشمی به این تیم پیوست و توانست کمی تیم را سرو سامان دهد اما این تیم در هر یک از بازی های خود حواشی در پی داشت. در دو هفته اخیر که بازی برابر پتروشیمی و و شهرداری کاشان که هردو دیدار را واگذار کرد به میز داوران و ناظران بازی اعتراض داشتند که طبق گفته مشحون رئیس فدراسیون ممکن است  برای این اعتراضات جریمه ای در نظر گرفته شود.در حال حاضر شیمیدر تهران با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند.

شهرداری کاشان

مجید صالحی در اواخر این فصل دو بازیکن خارجی خود را عوض کرد و اکنون با جذب دو بازیکن جدید تیم را قوی تر کرده و به تیم دیگری تبدیل شده است. تیم شهرداری کاشان در آخرین دیدار خود موفق شد شیمیدر تهران را در دقایق پایانی شکست دهد و با کسب 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

نیروی زمینی

این تیم با هدایت محمدرضا اسلامی در لیگ این فصل حضور دارد و از مهم ترین مهره به نام ارسلان کاظمی بهره می برد. تیم نیروی زمینی تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی در این فصل از خود نشان دهد و از 9 بازی 5 بازی خود را واگذار کرده است. در اواسط فصل یک سرباز دیگر،(فرید اصلانی) به تیم نیروی زمینی اضافه شد اما به دلیل عمل آپاندیس نتوانست بیش از دو بازی در این فصل تیم نیروی زمینی را همراهی کند.


شهرداری گرگان

تیم شهرداری گرگان در این فصل نتوانسته رضایت هواداران خود را جلب کند و بر خلاف تصورات اهالی بسکتبال نتایج ضعیفی در لیگ برتر این فصل کسب کرده است. این تیم در حال حاضر دو بازیکن خارجی جذب کرده و انگیزه بالایی دارد تا در دور برگشت این فصل نسبت به دور رفت داشته باشد. شاگردان ایزد پناه با کسب 11 امتیاز یک پله از قعر جدول فاصله دارند.

لوله آ.اس شیراز

تیم لوله آ.اس شیراز پس از 5 سال با هدایت دوانی زاده به لیگ برتر پیوسته است و تیم نوپای این فصل به شمار می آید. این تیم به دلیل نداشتن بودجه تنها از بازیکنان بومی خود بهره می برد به همین دلیل نتوانسته یک برد را از آن خود کند و با 9 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار