دعوت کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال به کلینیک مربیان در NBA

محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان به بزرگترین کلینیک مربیان بسکتبال در لیگ حرفه ای آمریکا دعوت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان :محمد مهدی ايزد پناه كاپيتان سابق تيم ملي بسکتبال و سرمربي تيم ملي نوجوانان به بزرگترين كلينيک مربيان بسكتبال در آمريكا دعوت شد.وی به عنوان تنها سرمربي از ايران انتخاب گرديده كه توسط سازمان NBA اين دوره برگزار مي گردد.

محمد مهدی ایزدپناه که اکنون سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان است درباره این دعوت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفـت:یکی از دوستانم در رشته بسکتبال در آمریکا فعالیت دارد و وی در این رابطه به من کمک کرد زیرا که  هوش من در بسکتبال پایه بی نظیر است و طبق اسناد رزومه کاری ام در بسکتبال به این دوره دعوت شدم.

وی افزود:تمام تلاش من این است که نوجوانان کشورمان را در تورنمت آمریکا شرکت بدهم و البته قرار است تمام هزینه های آن را این کیلینک متحمل شود.این دوره از 11 تا 18 ژوئن 2017 برگزار خواهد شد.

دعوت کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال به کلینیک مربیان در آمریکا

چکیده نامه به شرح ذیل است:

آقای محمد مهدی ایزدپناه،کریس دیال رئیس مرکز بسکتبال سن انتونیو تکزاس هستم و خیلی خرسندم که نماینده بسکتبال ایران را برای شرکت در مراسم سالیانه ای که در تاریخ 11 تا 18 جوئن 2017 در سن انتونیو برگزار می شود، دعوت کنم.  این مراسم برای توسعه بسکتبال در سراسر جهان برگزار می شود. در این مراسم "ترگی دمیرل" رئیس فیبا و سرمربیان  در اروپا نیز حضور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار