هفته نهم لیگ برتر بسکتبال

رقابت تیم های صدر و قعر جدولی/میزبانی شیمیدر تهران در تالار آزادی

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود که دو تیم قعر و صدر جدولی به مصاف هم می روند.

رقابت تیم های صدر و قعر جدولی/میزبانی شیمیدر تهران در تالار آزادی ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :هفته نهم لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های شیمیدر تهران،لوله آ.اس شیراز،شهرداری اراک،نفت آبادان و شهرداری گرگان میزبان حریفان خود هستند.

پتروشیمی بندرامام-لوله آ.اس شیراز 

یکی از جالب ترین دیدارهای فردا رقابت بین تیم های قعر و صدر جدول است.تیم های پتروشیمی بندرامام و لوله آ.اس شیرازعصر فردا در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان شاهین طبع با کسب 15 امتیاز در صدرجدول قرار دارند.این تیم تا کنون برابر حریفان خود به پیروزی رسیده و تنها در یک دیدار مقابل  نفت آبادان بازی را در خانه خود واگذار کرده است.تیم لوله آ.اس شیراز نیز با بازیکنان بومی خود نتوانسته یک پیروزی را از آن خود کند و با 8 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

شیمیدر تهران-شهرداری کاشان

تیم شیمیدر تهران عصر فردا در تالار آزادی میزبان شاگردان صالحی خواهد بود.

شیمیدر تهران در هفته گذشته برابر  پتروشیمی تهران شکست خورد و حواشی مهمی نیز در پی داشت.این تیم از شرایط میزبانی پتروشیمی بندر امام ناراضی بود.

حال باید دید میزبانی شیمیدر تهران عصر فردا در تالار آزادی به چه صورت خواهد بود؟تیم شهرداری کاشان هم در هفته هشتم لیگ برتر، بازی را در خانه خود به شهرداری گرگان واگذار کرد و با کسب 11 امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاد.

شهرداری اراک-نیروی زمینی

شاگردان کسایی پور فردا در اراک میزبان نیروی زمینی خواهند بود.شاگردان اسلامی در هفته گذشته در تالار آزادی برابر تیم لوله آ.اس شیراز به پیروزی رسیدند و با 11 امتیاز در پله هفتم جدول قرار گرفتند.

تیم شهرداری اراک نیز در هفته هشتم برابر شهرداری تبریز غلبه کردند و با 14 امتیاز یک پله پایین تر از صدر جدولی ها ایستاد.

پالایش نفت آبادان-شهرداری تبریز

تیم نفت آبادان میزبان شاگردان حاتمی خواهد بود.تیم شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال برابر شهرداری اراک شکست خورد و با 12 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.شاگردان سامری نیز با گرفتن خارجی های جدید انگیزه بالایی برابر حریف خود دارد تا فاصله کمی را که با صدر جدول دارد را حفظ کند.

شهرداری گرگان-دانشگاه آزاد

تیم شهرداری گرگان با گرفتن دو بازیکن خارجی جدید در هفته گذشته موفق شد برابر شهرداری کاشان به پیروزی برسد و دومین برد خود را تا اینجای فصل تجربه کند.شاگردان کوهیان نیز در هفته هشتم  در خانه خود برابر نفت آبادان شکست خوردند و سومین باخت را در کارنامه این فصل ثبت کردند.دانشگاه آزاد با 13 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار