آبادان ؛

تداوم صدرنشینی پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر بسکتبال

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال با ادامه صدرنشینی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال با انجام پنج بازی پیگیری شد و تیم های شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، نیروی زمینی تهران، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان حریفان خود را شکست دادند.

شهرداری اراک تیم دوم جدول در نخستین بازی این هفته به مصاف شهرداری تبریز رفت و در خانه حریف همنام خود را با نتیجه 79 بر 71 از پیش رو برداشت.

شاگردان مهران شاهین طبع در تیم صدرنشین پتروشیمی بندرامام امروز به مصاف شیمیدر تهران رفتند و جدال شاهین طبع و مصفطی هاشمی را این بار شاگردان شاهین طبع در پتروشیمی بردند.میزبان این بازی را با نتیجه 94 بر 75 به سود خود به پایان رساند.

اما در دیدار سوم و حساس، شاگردان جوان محمدرضا اسلامی در تیم سازنده نیروی زمینی که مثل دوره های گذشته تنها تیم لیگ است که بدون بازیکن خارجی راهی مسابقات شده به مصاف لوله آ اس شیراز رفتند و این تیم را با نتیجه 74 بر 69 از پیش رو برداشتند.

اما در حساس ترین دیدار هفته هشتم دانشگاه آزاد اسلامی و پالایش نفت آبادان تیم های بالا نشین جدول به مصاف هم رفتند و پالایش به روند رو به رشد خود ادامه داد و توانست این بازی نزدیک را 68 بر 65 به سود خود به پایان برساند.

در آخرین بازی این هفته نیز تیم های همنام شهرداری کاشان و گرگان به مصاف هم رفتند که تیم گرگانی با نتیجه 86 بر 72 حریف خود را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.