دور برگشت لیگ برتر بسکتبال

جنگ شهرداری اراک و پتروشیمی در ماهشهر/ زنگ تفریح آبادانی ها برابر لوله آ. اس

یکی از مهم ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال رقابت بین دو تیم شهرداری اراک و پتروشیمی بندرامام خواهد بود.

جنگ شهرداری اراک و پترو در ماهشهر/زنگ تفریح برای نفت آبادانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته اول از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های کاشان،پتروشیمی بندرامام،لوله آ.اس شیراز،دانشگاه آزاد و شیمیدر تهران میزبان حریفان خود هستند.

شهرداری کاشان-شهرداری تبریز

تیم شهرداری کاشان فردا میزبان شاگردان حاتمی خواهد بود.تیم شهرداری تبریز در آخرین بازی خود از دور رفت موفق شد نفت آبادان را شکست دهد.شاگردان صالحی نیز توانستند در خارج از خانه شیمیدر تهران را در دقایق پایانی بازی در هم کوبند.بنابراین دیدار بین دو تیم شهرداری کاشان و شهرداری تبریز یکی از حساس ترین بازی های فردا خواهد بود.

پتروشیمی بندرامام-شهرداری اراک

صدرنشین جدول عصر فردا به مصاف شاگردان کسایی پور می رود.رقابت بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و شهرداری اراک بسیار حساس خواهد بود. باید دید که شاگردان شاهین طبع تنها و بدون رقیب  در صدر جدول می مانند یا شهرداری اراک جایگاه آنها را تصاحب می کند.

لوله آ.اس شیراز-نفت آبادان

جدال بین نفت آبادان و لوله آ.اس شیراز برای شاگردان سامری زنگ تفریح خواهد بود زیرا تیم لوله آ.اس شیراز در دور رفت تمام بازی های خود را واگذار کرده است بنابراین تیم مهمان هیچ ترسی از حریف مقابل خود ندارد..نفت آبادان در هفته گذشته برابر شهرداری تبریز شکست خورد و 2 پله از صدرجدول فاصله گرفت.

دانشگاه آزاد-نیروی زمینی

دو تیم تهرانی فردا در سالن دانشگاه آزاد به مصاف هم می روند.شاگردان کوهیان تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشتند و در بازی قبل خود موفق شدند شهرداری گرگان را شکست دهند.تنها امید نیروی زمینی نیز ارسلان کاظمی است و با وجود این مهره امید دارند تا عملکرد خوبی در نیم فصل دوم  از خود نشان دهند.

شیمیدر تهران-شهرداری گرگان

تیم شیمیدر تهران در تالار آزادی میزبان شاگردان ایزدپناه خواهد بود.تیم شهرداری گرگان این روزها شرایط خوبی ندارد و اکثر هواداران این تیم از وضعیت شهرداری گرگان ناراضی هستند.حال باید دید که این تیم فردا می تواند شاگردان هاشمی را شکست دهد یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار