سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد:

هیچ تیمی زنگ تفریح نیست/ با نبود ارسلان کاظمی، مغلوب نیروی زمینی شدیم

فرزاد کوهیان گفت: بازی برابر هیچ یک از تیم های لیگ برتر بسکتبال زنگ تفریح به حساب نمی آید و سختی خودش را دارد.

بازی با هیچ تیمی زنگ تفریح نیست/با نبودن ارسلان کاظمی برابر نیروی زمینی باختیم ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال دوشنه 13 دی ماه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود و تیم دانشگاه آزاد در خانه خود به مصاف تیم لوله آ.اس شیراز می رود. تیم لوله آ.اس شیراز تاکنون هیچ بردی در کارنامه خود ثبت نکرده است. در مقابل تیم دانشگاه آزاد نیز در هفته اول برابر تیم نیروی زمینی شکست خورد و با 16 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم لوله آ.اس شیراز می رویم و به نظرم نه نتها تیم لوله آ.اس شیراز، بلکه بازی با هیچ تیمی زنگ تفریح به حساب نمی آید و رقابت با هر تیمی اهمیت و سختی خودش را دارد.

کوهیان درباره شرایط بازیکنان تیم خود بیان کرد: تیمم نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است ولی هنوز زمان لازم است تا به هماهنگی که مد نظرم می باشد برسد، زیرا تنها 2 نفر از بازیکنان از فصل پیش در تیم هستند و بقیه به تیم های دیگر جذب شدند و در حال حاضر بازیکنان جدید در تیم دانشگاه آزاد حضور دارند و این کمی کار را سخت تر می کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره شکست هفته قبل برابر نیروی زمینی اظهار داشت: شاگردان اسلامی با انگیره در میدان حاضر شدند و تمام تمرکزشان را در این بازی گذاشتند تا بر تیم ما غلبه کنند و با اینکه مهره کلیدی تیم ملی، ارسلان کاظمی در تیم حضور نداشت بازی را واگذار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان خارجی تیمم  در بازی برابر نیروی زمینی مصدوم شد اما به گفته پزشک به بازی روز دوشنبه برابر تیم لوله آ.اس شیراز خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار