ساری،

پلمپ 348 کارگاه ساختمانی خطرآفرین

348 کارگاه ساختمانی خطرآفرین یک سال گذشته در مازندران پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن غلامی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : کارگاه های ساختمانی پلمب شده پس از تعیین مدت زمان و رفع نقص از حالت پلمب خارج می شوند.

وی افزود: براساس آمار پزشکی قانونی مازندران، هفت ماه گذشته 50 کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که 14 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است.

غلامی با بیان اینکه سند راهبردی کاهش حوادث ساختمانی از سه سال گذشته در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: این سند در سه مرحله آموزش ایمنی ، نظارت بر روند ایمن سازی کارگاه ساختمانی و برخورد با متخلفان در حال اجرا است .

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: در مرحله نخست بیش از 28 هزار کارگر ساختمانی و مهندسان نظام مهندسی استان آموزش های چگونگی رعایت ایمنی در محیط کاری را فرا گرفتند .

وی گفت: ایمن سازی محیط فعالیت کارگران ساختمانی نیز در بازدیدهایی دائمی انجام می شود و در این بازدیدها موارد تخلف به کارفرماها تذکر داده شد.

غلامی گفت : برخورد جدی با متخلفان ساختمانی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد که پلمب برخی واحدهای متخلف با دستور دادستان از جمله فعالیت های این بخش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار