ارومیه؛

بررسی تولید فیلم آموزشی قالیبافی در آذربایجان غربی

تولید فیلم آموزشی نحوه طراحی و بافت قالی در آذربایجان غربی امکان سنجی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی محمد دهقان با اشاره به عملکرد آبان ماه معاونت امور بازرگانی در حوزه فرش اظهار داشت: در این رابطه تولید فیلم آموزشی نحوه طراحی و بافت قالی، بررسی و امکان سنجی شد.

محمد دهقان گفت: علاوه بر آن در ماه گذشته، اداره فرش آذربایجان غربی جزو سه استان فعال کشور شناخته و لوح تقدیر از رئیس مرکز ملی فرش ایران دریافت کرد.

وی از صدور 58 فقره کارت شناسایی قالیبافی در این بازه زمانی خبر داد و افزود: از سوی دیگر ضمن تمدید 262 فقره کارت شناسایی قالیبافی، بازرسی مشترک با سازمان تامین اجتماعی به تعداد یک هزار و 788 مورد نیز انجام شد.

دهقان با اشاره به عملکرد اداره بازرگانی داخلی بیان کرد: در این باره نیز قیمت تعداد 100 قلم انواع کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در سطح بازار استان آذربایجان غربی اخذ شد.

به گفته وی، به منظور برنامه زمانبندی بازرسی از اتحادیه های صنفی مرکز استان بررسی و نظارت و کنترل از عملکرد اتحادی های ارومیه از جمله عینک فروشان، خدمات رایانه ای، پوشاک فروشان، فروشندگان مصالح ساختمانی، قصابان، خیاطان، آرایشگران مردانه، خدمات فنی اتومبیل، مشاور املاک و صنعت گران اتومبیل، فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان کیف و کفش، فروشندگان لوازم یدکی، سم فروشان، ظروف فروشان و آرایشگران زنانه انجام شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به صدور یک هزار و 141 فقره پروانه کسب صنفی در سطح استان تصریح کرد: در ماه گذشته هشت فقره پروانه کسب ایثارگری نیز در مرکز استان صادر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.