قزوین؛

آغاز طرح زمستانی

طرح زمستانی امداد و نجات جاده ای امروز با رزمایش پلیس و نیروهای خدمات رسان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این رزمایش ناوگان لجستیک طرح زمستانی شامل  اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای، مدیریت بحران، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پلیس  با رژه از مقابل جایگاه ، عازم محل ماموریت خود شدند.

آغاز طرح زمستانی

نیروهای امدادرسان با استقرار در راهدارخانه ها، مراکز و پایگاههای امدادو نجات جاده ای، گردنه ها و محورهای پر ترافیک ، پرحادثه و برفگیر، گشت زنی در جاده ها ضمن ایمن سازی وروان سازی محورهای مواصلاتی استان در صورت بروز حوادث جاده ای و بروز حوادث غیرمترقبه به مسافران و در راه ماندگان و حادثه دیدگان خدمت رسانی می کنند.

رییس پلیس راه استان گفت: پلیس با استقرار ۷۵ تیم خودرویی و استفاده از ۲۴۰ نیرو به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

بگفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر  این جمعیت هم با استقرار ۴۵ دستگاه خودرو، راه اندازی ۳۰ پایگاه ثابت ، سیار و موقت، یک دستگاه بالگرد، تیم های ویژه عملیات سخت، کوهستان و ارتفاع در این طرح مشارکت دارد.
آغاز طرح زمستانی

سازمان آتش نشانی نیز با استفاده از ۳۵ دستگاه و بکار گیری ۱۵۰ نیرو برای حوادث غیرمترقبه در  آمادگی کامل است.

مدیر راهداری وحمل و نقل جاده ای هم گفت:  310 راهدار با  ۲۵۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین، در قالب ۳۰ اکیپ و آماده کردن ۲۴ راهدارخانه در طرح زمستانی فعالیت می کند.

بگفته ی رییس مرکز فوریتهای پزشکی استان ،  نیروهای این مرکز هم با ۴۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با استقرار هر اکیپ در ۲۰ کیلومتر مسیر درخدمت شهروندان است.

آغاز طرح زمستانی

تیم امدادخودرو  هم  با ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی سبک، سنگین و فوق سنگین وفعال کردن ۱۲ پایگاه تعمیراتی جاده ای با همکاری اتحادیه تعمیرکاران و سایر دستگاهها در این طرح شرکت دارد.

تیم های گشتی و امداد و نجات طرح زمستانی از امروز تا ۱۷ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان قزوین مستقر می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.