قزوین؛

ضرورت انتخاب قزوین برای مرکز لجستیک

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری ، حمل و نقل و پایانه های کشور گفت: قزوین با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد می تواند به مرکز لجستیک تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ آدم نژاد در مراسم معارفه مدیر کل جدید سازمان راهداری حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به موقعیت خاص استان و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استانهای غرب و شمالغرب کشور گفت : 15 درصد از  حمل و نقل جاده ای کشور در استان قزوین انجام می شود .

آدم نژاد همچنین درباره اجرای طرح تخصیص گازوئیل بر اساس طرح پیمایش گفت : با اجرای این طرح روزانه شاهد کاهش 9 میلیون لیتر گازوئیل در کشور هستیم .

وی در ادامه گفت: هم اکنون 220 هزار کیلومتر شبکه راه های ارتباطی در کشور وجود دارد که می توان گفت90 درصد جابجایی کالا و مسافردر همین شبکه راهه ست.

فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم ادغام راهداری با سازمان حمل و نقل و پایانه ها را گامی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و خواستار برنامه ریزی برای کاهش حوادث جاده ای شد .

وی در ادامه افزود : 15 درصد از کل حمل و نقل جاده ای کشور در استان قزوین است .

در ادامه ضمن قدردانی از خدمات رحمت شعبانی ، افشین پیر نون ، به عنوان مدیر کل جدید راهداری ، حمل و نقل و پایانه های استان معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.