ساری،

دستگیری 4 سارق سیم برق در مازندران

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4سارق حرفه ای سیم برق و کشف سیم برق سرقتی به ارزش 3 میلیارد ریال در این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در مناطق روستایی و محدوده های شهری استان که موجب قطع برق و ایراد خسارت به اموال عمومی شده بود ، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان های تابعه در اجرای این عملیات موفق به شناسائی 4 سارق حرفه ای سیم برق شدند .

سردار میرفیضی گفت :متهمان که با تشکیل یک باند 4 نفره و با همکاری 2 مالخر اموال مسروقه اقدام به سرقت سیم برق از شبکه های انتقال برق در شهرستان های ساری ، میاندرود ، بهشهر ، جویبار، بابلسر ، سوادکوه ، نوشهر و محمودآباد می کردند ، در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند .

وی با بیان اینکه از محل اختفای اموال سرقتی توسط متهمان یک و نیم تن سیم برق سرقتی به ارزش 3 میلیارد ریال کشف و ضبط شد ، از دهیاران و مردم عزیز استان خواست ، ضمن بکارگیری افرادی به عنوان نگهبان محله در صورت مشاهده حضور افراد غریبه و هرگونه تردد های مشکوک خودروهای ناشناس در منطقه مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار