ساری،

دستگیری کلاهبردار با مدرک دکترای جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری فردی که با هويت و مدارک علمی جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم گفت: ماموران پليس امنيت عمومی آمل در پی مراجعات مردمی مبنی بر اينکه شخصی با هويت و مدارک علمی جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آمل افزود: ماموران در تعاقب اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسايی و با هماهنگی مرجع قضايی ، در اقدامي غافلگيرانه وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ گنجيان گفت: در بازرسی از منزل اين متهم تعداد 2 عدد مهر جعلی با عناوين کانون مهندسين ، دکترای مکانيک و الکتروميکرو چيب يکی از مراکز علمی در تهران کشف شد.

وی افزود : متهم تا کنون به خواستگاری و کلاهبرداری از دو نفر با عناوين جعلی دکترا و فوق ليسانس در رشته های علمی معتبر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اينکه اين فرد پس از تکميل پرونده به مراجع قضاييی معرفي شد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با متهم مراتب را به مرکز فوريت های پليسی 110 شهرستان آمل اعلام دارند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار