ارومیه؛

دانش حقوقی، لازمه حرفه های مهندسی

رئیس انجمن حقوق مهندسی ایران در همایش آموزشی حقوق مهندسی گفت: مهندسان رشته های فنی و مهندسی باید به دانش حقوقی مرتبط با حرفه خود مجهز باشند.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ میررضوی رئیس انجمن حقوق مهندسی ایران و کارشناس و پژوهشگر مسائل حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان شناخت حقوق مهندسی را یکی از نیازهای اساسی مهندسان عنوان کرد و گفت: مهندسان رشته های فنی به ویژه مهندسان عمران باید به دانش حقوقی مرتبط با حرفه خویش مجهز باشند چرا که در غیر اینصورت رفتارهای حرفه ای آنها اثربخش نخواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ارومیه از سخنرانان این همایش، گفت: مهندسان به عنوان خدمتگزاران مردم باید حقوق خویش و ذی نفعان خود را بشناسند و به مسئولیت های قانونی حرفه ای و شغلی خود واقف باشند.

عبدالله زاده با بیان اینکه دوره آموزشی حقوق مهندسی برای اولین بار در استان برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد، برگزاری این دوره های آموزشی موجب خدمات رسانی بهتر مهندسان به مردم شود.

در پایان این دوره آموزشی شرکت کنندگان برای دریافت گواهی معتبر معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی در آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.