سرمربی تیم ملی تپانچه گفت :تیراندازان در تمرینات از ساچمه های درجه 2 و 3 استفاده می کنند.

خدا بنده لو:ساچمه های مناسب در تمرینات نداریمسکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان درباره عملکرد تیم تپانچه در مسابقات آسیایی بیان کرد :مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزارشد بسیار رقبای جهانی ما کشور های آسیایی هستند که در این مسابقات شرکت کردند. عملکرد تیراندازان تا اندازه ای قابل قبول است اما می توانستیم بهتر عمر کنیم ومدال های بیشتری بگیریم.

وی افزود :هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی رکورد تپانچه جهان را تغییر داد انتظار داشتم او در فینال مدال بگیرد متاسفانه او تمام انرژی اش را در مقدماتی بکار برد وبرای فینال توانی برای رقابت نداشت.

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت :رستمیان از تیرانداز باتجربه تیم ملی است که آینده درخشانی دارد به طور قطع خودش نیز از نتیجه ای که در فینال به دست آورد راضی نیست.
وی گفت:برای چنین مسابقاتی باید هزینه‌های زیادی صرف کرد تا تیراندازان به آمادگی برسند در غیر این صورت نتایج دلخواه کسب نخواهد شد.هند از جمله کشورهایی است که در چند سال اخیر سرمایه گذاری بسیاری در تیراندازی کرد والان هم جز رقبای اصلی ما در آسیا است که در این مسابقات نیز مدال هایی زیادی دربخش تیمی انفرادی کسب کرد.

وی عنوان کرد :مشکل اصلیتیرانداز ان ما موضوع تجهیزات است که فرسوده شده اند وحتی در تمرینات از ساچمه های درجه 2و3 استفاده می کنیم که همه این عوامل در عملکرد تیرانداز ان تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: تیراندازان ما پی از المپیک در هیچ مسابقه ای شرکت نکردند در حالیکه رقبای ما در تمام رقابت های بین المللی شرکت می کنند همیشه در آمادگی هستند. اما ورزشکاران ما برای این مسابقات فقط یک ماه در اردو شرکت کردند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار