جدال بین وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی بالا گرفت؛

هاشمی: از مسئولان وزارت ورزش شکایت می کنم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در صورت تداوم موضوع ابطال انتخابات از سوی وزارت ورزش از مسئولان وزارت ورزش و جوانان شکایت می کنم.

هاشمی: از مسئولان وزارت ورزش شکایت می کنمرئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص ابطال انتخابات این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: به نظرم وزارت ورزش از ابتدای موضوع دوشغله ها جانبدارانه برخورد کرد همچنین نصراله سجادی تصور می کند من مانع انتخابش به عنوان وزیر ورزش شدم در حالیکه این موضوع صحت ندارد و وی دچار سوتفاهم شده است.


هاشمی گفت: اگر موضوع ابطال انتخابات ادامه پیدا کند و وزارت ورزش به دنبال تشویش اذهان عمومی باشد ،از مسئولان شکایت می کنم.حمید سجادی مسئول سابق وزارت ورزش نیز چند سال گذشته این رویه را پیش گرفته بود و فدراسیون نیز از وی شکایت کرد و محکوم شد در نهایت سجادی به اجبار در مجمع تیراندازی عذرخواهی کرد. اکنون شرایط مانند گذشته است و اتفاق خاصی نیفتاده و در صورت شکایتم آنها محکوم خواهند شد.

وی افزود:حکم دیوان عدالت اداری مدتی پیش بابت فعالیت دوشغله ها صادر شده بود که اعلام شد این نهاد اجرایی صلاحیت رسیدگی به این موضوع ندارد اما وزارت ورزش به دنبال نقض این حکم است.

هاشمی در ادامه گفت:فدراسیون جهانی تیراندازی از وزارت ورزش خواسته موضوع دخالت دولت در فدراسیون ایران را پیگیری کند اما وزارت ورزش هنوز پاسخی در این خصوص به فدراسیون جهانی نداده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه گفت:طبق برنامه قرار است من به همراه امیر خادم معاون حقوقی وزارت ورزش برای مشحص شدن وضعیت مدیریت فدراسیون تیراندازی جلسه ای با مسئولان دیوان عدالت اداری برگزار کنیم.البته این جلسه هنوز برگزارنشده است و معلوم نیست خادم برچه مبنایی صحبت از ابطال انتخابات فدراسیون را کرده است.

هاشمی عنوان کرد:سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تصمیم گیرنده نهایی برای موضوع ابطال انتخابات است و وی تا کنون صحبتی در این خصوص نکرده است،اما متاسفانه معاونان وزیر بر ابطال انتخابات پا فشاری می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به نظر می رسد برخی از مسئولان وزارت ورزش دوست ندارند در فضای ورزش آرامش حکم فرما باشد و به دنبال حاشیه سازی برای فدراسیون ها هستند.آنها نمی گذارند فدراسیون ها با امکانات محدود خود به رشد و تعالی ورزش کمک کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار