قزوین؛

تسریع در پروژه قزوین – الموت – کلاچای

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت :پروژه قزوین – الموت – کلاچای با سرعت بیشتری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ علی فرخزاد در بازدید از پروژه احداث راه اصلی قزوین – الموت – کلاچای افزود : با توجه به تخصیص اعتبارات لازم در سفر رئیس جهمور در رابطه با احداث این پروژه روند اجرای آن با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد : پروژه قزوین – الموت – کلاچای از جمله طرح های ملی دردست اجرا است که با تکمیل آن زمینه کاهش ۲۰۰ کیلومتری مسیر قزوین به غرب استان مازندران و شرق استان گیلان و رونق اقتصادی مناطق مسیر این پروژه فراهم می شود.

فرخزاد همچنین اظهار امیدواری کرد : با پیگیری موضوع و برگزاری جلسه لازم در این زمینه موضوعات زیست محیطی این  پروژه نیز به زودی مرتفع شود .

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین همچنین از مراحل اجرای پروژه گازرسانی به الموت بازدید کرد.

احمد دانایی رئیس اداره طرح های شرکت گاز استان در این بازدید گفت :  با بهره برداری از پروژه گازرسانی به منطقه الموت ساکنان   ۱۷ روستا و شهر رازمیان در بخش الموت غربی از مزایای گاز در آینده نزدیک برخوردار می شوند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین همچنین ضمن بازدید از روستای جدید آکوجان مسایل و مشکلات اجرای طرح فاضلاب این روستا را بررسی کرد.

رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم در این بازدید برای ایجاد هماهنگی و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح فاضلاب روستای آکوجان و رفع مشکلات مردم در این زمینه قول مساعد داد.

بررسی امکان سنجی اجرای طرح اتصال بخش الموت غربی به جاده قزوین – الموت – تنکابن از مسیر کارندچال به شیرکوه و بازدید از پل آب نمای رجایی دشت از دیگر برنامه های سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به بخش الموت غربی بود.

علی فرخزاد در این بازدید خواستارتهیه مشخصات پروژه های نیمه تمام استان و اولویت گذاری لازم برای تخصیص اعتبار و تکمیل آنها شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.