قزوین؛

موافقت وزیر با درخواست مدیر کل راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی با درخواست مدیر کل راه و شهرسازی استان برای بکارگیری طراحی معماری ویژه و خاص برای پل ها و ابنیه فنی در جاده قزوین – الموت – تنکابن موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ، آقای آخوندی با این درخواست موافقت و آنرا  برای اجرا به مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ابلاغ کرده است.

موافقت وزیر با درخواست مدیر کل راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسزی در این نامه از وزیر  درخواست کرد بود: با بکارگیری طراحی معماری ویژه و خاص برای پل ها و ابنیه فنی در جاده قزوین – الموت – تنکابن  دوره ای خاص از تاریخ کشور را برای همیشه و آیندگان  مالندگار کرد.

مانی فر  همچنین خواسته : تا ابتدا پل ها و ابنیه فنی مسیر که از زوایای مختلف برای رهگذران و گردشگران قابل رویت است ، از سوی  طراحان برجسته، طراحی معماری شده و سپس مورد محاسبه فنی و ساخت قرار گیرد.

وی همچنین اعلام کرده بود: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی دارد تا در کنار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تمام ظرفیت خود را برای تحقق هرچه بهتر این امر به کار گیرد.

همچنین در نامه مانی فر با اشاره به پیشرفت فیزیکی محور قزوین- الموت - تنکابن آمده : الموت قابلیت و ظرفیت بذل توجه ویژه را دارد و قطعا با تکمیل پروژه های راهسازی موجود، گردشگران بسیاری به منطقه سرازیر خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار