رشت؛

برپایی یادواره 188شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم

یادواره 188شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در رودسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ضیابر و گوراب زرمیخ صومعه سرا و چینی جان رودسر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی یکی از استادان حوزه علمیه قم در این مراسم گفت : عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه راه شهدای دفاع مقدس ادامه دارد و آرمان هایشان زنده است افزود : در دوره ای که دشمنان اسلام و انقلاب با انواع ترفندهای تبلیغی و فرهنگی به دنبال بی هویت کردن جوانان است باید اهداف و آرمان های شهدا بیشتر بازخوانی و تبیین شود.

یادواره 88 شهید گوراب زرمیخ ، 2 شهید گمنام و اربعین شهادت محمد اتابه ، شهید مدافع حرم هم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی نماینده نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه پاسداران در این یادواره که در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد. گفت : شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه و اهداف شهدای انقلاب و دفاع مقدس بودند و جانشان در راه دفاع از حریم اسلام فدا کردند.

همچنین یاد و خاطره 27 شهید منطقه چینی جان و ولسیه رودسر هم گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین داوودی امام جمعه رودبار در این مراسم گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، پیروی از ولایت فقیه و وحدت 3 عامل اصلی مقابله با ترفندهای دشمنان برای به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.