بیرجند؛

پخش مسابقه زنده"باغ شرقی"از شبکه خاوران

مسابقه زنده "باغ شرقی" از شنبه تا جمعه ساعت 18:00 از شبکه خاوران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی نانواباشی و با اجرای سید مرتضی حسینی تولید و پخش می شود.

پخش مسابقه زندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛این مسابقه که به صورت زنده تلفنی اجرا می شود،رقابتی است بین دو شرکت کننده که در بخش هایی نیز با یکدیگر تعامل و همکاری خواهند داشت.

باغ شش ضلعی بزرگی به صورت دایره ای شکل کرت بندی شده است در هر قسمت از این باغ درختان عناب ،زرشک ،و انار وجود دارد و گل های زعفران و نرگس در لابلای آنها به چشم می خورد.

آرم و لوگوی مرکز به صورت حوضی ساخته شده که فواره های آب از کنار آرم به دورن حوض می ریزند،در درون حوض پنج انار دیده می شود که بر روی سکوهایی سنگی از جنس سنگ مرمر سفید قرار گرفته اند.

در اطراف باغ سه درب وجود دارد که یک درب مخصوص ورود شرکت کنندگان به بخش جایزه و دو درب دیگر مخصوص ورود و خروج شرکت کنندگان به باغ های دیگر است .

درون هر انبار یک تندیس از داروهای گیاهی قرار دارد که بر روی سنگی الماس گونه حک شده و در داخل سبدی از همان گل قرار گرفته است ، هریک از دو شرکت کننده می توانند دو تندیس انتخاب کنند.

مسابقه در چهار مرحله انجام می شود و شرکت کنندگان در هر محله باید به یک یا دو سوال پاسخ داده و دو بازی را انجام دهند تا به درب پشتی باغ برسند بعد از انجام بازی ها شرکت کنندگان به درب آخر می رسند و امتیاز ها قبل از ورود به بخش نهایی و جوایز مورد ارزیابی قرار می گیرند .

در نهایت فرد برنده ضمن کسب تندیس بر اساس مجموع امتیازات کسب شده مبلغی به عنوان جایزه نیز دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیده نظری فرد
۲۳:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
60تومن برنده شدم قبل عید ولی خبر از پرداختش نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعیده نظری فرد
۲۳:۱۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
شما که جایزه نمیدهید چرا اینقدر ٬٬٬٬سال پیش شرکت کردم هنوز خبری از جایزه ک برنده شدم نیست