شرط استقلالی ها برای خواسته پدیده ای ها

باشگاه استقلال در صورت تعویق در دیدار جام حذفی می تواند با خواسته پدیده ای ها موافقت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم پدیده برود .دو تیم فوتبال استقلال و پدیده روز پنج شنبه هفته جاری با یکدیگر مسابقع خواهند داد.

بر همین اساس تیم پدیده در نظر دارد در صورت توافق باشگاه استقلال این دیدار با یک روز تعویق یعنی در روز جمعه هفته جاری برگزار شود .

با این وجود با توجه به اینکه آبی پوشان سه شنبه هفته آینده در مرحله یک چهارم جام حذفی به مصاف نفت تهران خواهند رفت کادر فنی استقلال با تغییر زمان این دیدار مخالفت کرده است مگر اینکه دیدار جام حذفی استقلال نیز با یک روز تعویق برگزار شود .

عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت:با توجه به اینکه بازی جام حذفی برای مهم است به همین دلیل اگر این دیدار ما با یک روز تعویق برگزار شود ما با در خواست پدیده ای ها مشکلی نداریم اما اگر تاریخ دیدار جام حذفی ما با یک روز جا به جایی برگزار نشود در آن صورت نمی توانیم دیدار مقابل پدیده را با یک روز تعویق برگزار کنیم و با خواسته پدیده ای ها مخالف هستیم.

وی ادامه داد: از طرفی باید بگویم ما از یک ماه پیش برنامه سفر و رزرو هتل بازیکنان را 
انجام داده ایم و با این شرایط و در صورتی که دیدار جام حذفی ما با یک روز تعویق برگزار شود و بر این اساس ما هم بخواهیم با زمان بازی آن هم با یک روز تعویق موافقت کنیم به مشکل بر می خوریم مگر اینکه پدیده ای ها خودشان مشکل یک روزه برنامه سفری ما را حل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار