رجبی: آقایان تحمل حرف حساب ندارند / منصوریان باید رفیق بازی را کنار می گذاشت

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: عضو هیئت مدیره اگر انتقاد می کند حق دارد چون حرف حساب زده است اما می بینیم که همه مقابلش جبهه گرفتند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  از همان اول هم گفتم مشکل اصلی استقلال به یارگیری، تمرین و ضعف نیمکت، تعویض های نامناسب و خیلی چیز های دیگر بر می گردد و بهتر بود منصوریان ازابتدای فصل دقت بیشتری می کرد تا کار به اینجا ها نمی کشید.

وی گفت: منصوریان باید رفیق بازی را کنار می گذاشت و با انتخاب افراد برتر به نیمکت خود کمک می کرد .

پیشکسوت استقلال ادامه داد: زمانی که برنامه و استراتژی برای بازی نداریم و از طرفی تفکر یارگیری ما غلط بوده است، باعث بوجود آمدن مشکل می شود .وقتی که دروازه بان برای دفع توپ یک قدم بیرون نمی آید دیگر چه می توان گفت؟ چند سال است که کسی ضعف های رحمتی را جرات نمی کند به او بازگو کند .

وی گفت: وقتی آقای عبدالهی می گوید با دریافت گل اول (برابر تراکتورسازی) شیرازه تیم از هم پاشید یعنی چه؟وقتی عبدالهی و فریبا می گویند اعضای تیم پاداش نگرفته اند و ما مشکل داریم یعنی چه ؟ چرا این افراد مشکلات را به پاداش گرفتن ربط می دهند؟ استقلال مشکلات اساسی تری دارد و باید افرادی در کادر فنی، سرپرستی و پشتیبانی قرار گیرند که 24 ساعت در اختیار تیم باشند نه اینکه 4 شغل داشته باشند.

پیشکسوت آبی ها با انتقاد از برخی استقلالی ها و همچنین درباره صحبت های آتیلا حجازی در خصوص کم کاری بازیکنان استقلال گفت: من واقعا آتیلا را دوست دارم و برایش ارزش قائل هستم اما در این باره با او اختلاف نظر دارم و اینکه گفته می شود بازیکنان کم کاری می کنند درست نیست .

وی افزود : معتقدم ما نمی توانیم به خوبی از بازیکنان بازی بگیریم بنابراین بحث کم کاری نباید مطرح شود .به نظرم برخی آقایان فقط فکرشان به این است که در استقلال دور همی تشکیل بدهند.

وگرنه هر مربی ای می داند که اگر تفکرش به درد تیم نمی خورد باید برود اما ما هر بار که حرف زدیم ما را متهم کردند که با آنان دشمنی داریم .

وی افزود: بهتر است بدانند کا ما تنها از روی عشق و علاقه به استقلال انتقاد می کنیم و مطمئن باشید اگر استقلال با همین روش پیش برود اوضاع بدتر از این هم می شود .

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا با اضافه شدن یک مربی به کادر فنی موافق هستید یا خیر گفت: اصلا با این مساله موافق نیستم چرا که یک لشگر مربی بر روی نیمکت استقلال قرار دارد .

وی گفت: اگر قرار است به مربی فرصت بدهند پس اجازه دهند به کار خود ادامه دهد اما اگر نمی خواهند فرصتی را در نظر بگیرند به طور کلی نیمکت را تغییر دهند. متاسفم برای افرادی که نگذاشتند ما کمک کنیم و ما را به چشم دشمن دیدند .

پیشکسوت استقلال برخی از انتقادات خود را هم متوجه افتخاری(مدیر عامل باشگاه) کرد و گفت: اصلا این فرد نباید به استقلال می آمد و این مساله برای من جای سوال دارد که چرا افتخاری به باشگاه استقلال آمده است؟افتخاری این کاره نیست که در استقلال مدیریت کند. او باید در همان فوتسال می ماند. انتخاب این گونه آدم ها در فوتبال درست نیست و نمی دانم چرا این افراد مدیریت چنین باشگاه هایی را می پذیرند ؟

وی در پایان درباره انتقاد های زمانی عضو هیئت مدیره از کادر فنی گفت: به نظر من تمام حرف های زمانی درست است .وقتی که جلسه هیئت می گذارند و کسی نسبت به نتایج بدست آمده پاسخگو نیست همین می شود که زمانی شروع به انتقاد کردن می کند

رجبی افزود: آقای زمانی درست گفته است که کادر فنی باید پاسخگو باشد اما حالا نظاره گر هستیم که برخی از آقایان از این صحبت ها ناراحت شدند .زمانی اگر انتقاد می کند راست می گوید چون حرف حساب زده است اما می بینیم که همه مقابلش جبهه گرفتند .معتقدم زمانی یا واقعا دلسوز استقلال است و یا اینکه چیزهایی را می بیند و به همین منظور حرف هایش را می زند .به طور حتم کادر فنی پاسخگو نبوده که زمانی انتقاد کرده است .

وی افزود: اقای معینی که ادعا می کند از نظر فنی کامل است چرا درباره عملکرد تیم حرف نمی زند . این آقایان فقط یاد گرفتند در هیئت مدیره غذا و میوه بخورند و برایشان چیزی مهم نیست.همین آقایان می گویند قلعه نویی پیشکسوت استقلال نیست.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار