مهاجرى: پرسپوليس هميشه راهى براى بردن بازى دارد/ شايستگی كسب حداقل امتياز را داشتيم

سرمربى تيم پديده مشهد گفت: پرسپوليس در روزى كه خوب بازى نكرد اما شيوه بردن ما بلد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا مهاجری پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در سالن نشست خبری حاضر شد و خبرنگاران مشهدی او را به خاطر بازی خوب تیمش تشویق کردند و سپس سرمربی پدیده که سالروز تولدش بود، بیان کرد: به همه خسته نباشید می‌گویم در روزی که حداقل حداقل حداقل امتیاز شایسته اش بودیم بازی را بد واگذار کردیم. الان بحث فنی محلی از اعراب ندارد. یک ربع آخر استراتژی که برای بازی داشتیم را نتوانستیم ادامه بدهیم. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی ما را تحت فشار قرار داد و روی دو ضربه ایستگاهی دو گل خوردیم و در لحظه ای گل خوردیم که نمی شود جبران کرد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی در مورد اعتراض مدیرعامل پدیده به داوری مسابقه افزود: به داوری احترام می‌گذاریم و نظر خاصی نداریم در بازی با صبا دو پنالتی نبود و گرفتند. به داور خسته نباشید می‌گویم، اگر هم اشتباهی انجام داده مشکلی ندارد. دوستانی که اعتراض کردند دقت بیشتری کرده اند و شاید داور اشتباه تاثیرگذار داشته باشد..

سرمربی پدیده در مورد گل‌های پرسپولیس ادامه داد: می دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کند دیشب ۴۵ دقیقه در این مورد با بازیکنان صحبت کردیم و در نهایت دو گل از روی دو ضربه ایستگاهی خوردیم.

مهاجری در مورد رضایت از نتیجه تساوی، گفت: دیدید تعویض هایی که داشتیم در خط جلو بود و می‌دانستیم می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم. پرسپولیس یک ذره خوش شانس بود و ما بدشانس در روزی که می توانستیم ببریم باختیم.

وی در مورد اینکه از عملکرد یونس شاکری راضی بودید، عنوان کرد: تعویض‌هایی که در دقایق ‌آخر انجام دادم آوردن بازیکنان تکنیکی بود و روند ۷۵ دقیقه اول را اگر ادامه می‌دادیم خوب بود. قبلا هم گفتم فرق ما با پرسپولیس این است وقتی که خوب هم بازی نمی‌کند و نمی تواند فوتبالش را به ما دیکته کند راهی برای بردن ما پیدا می کند اما ما در روزی که فوتبال خوبی ارایه می‌دهیم به خاطر عدم تجربه بازنده می‌شویم.حداقل ما شایسته مساوی بود. این فرق بازیکن با تجربه و بازیکن بی تجربه است.

مهاجری در مورد اینکه برانکو گفته پدیده تیم قدرتمندی است بیان کرد: از برانکو تشکر می‌کنم باید حرف مان را تکرار کنم.

سرمربی تیم پدیده در خصوص بازیکن جوان تیمش در پایان خاطر نشان کرد: عبدالله حسینی بازی چهارمش در لیگ است بازیکن ارمنی هم تازه در لیگ بازی می‌کند و هرچه جلوتر برویم بهتر می شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار