ایلام؛

اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت کشور از رکود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اعلام کرد : راه حل برون رفت کشور از بن بست و رکود اقتصادی به فرموده رهبر معظم انقلاب، عملیاتی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه و تکیه بر ظرفیت ها و منابع مادی، معنوی و انسانی داخلی است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، ایده های برتر کارآفرینی و اردوهای جهادی استان گفت : اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با سیمنار و همایش انجام نمی گیرد بلکه به کاری گیری نیروی توانمند داخلی، استفاده از ایده های خلاقانه و ظرفیت های داخلی می تواند مقوله اقتصاد مقاومتی را تحقق و عینیت بخشد.

وی افزود: اقتصاد مبتنی بر دلار جوابگو و کارآمد نیست و چرخ تولید و رونق کشور تنها با اقتصاد مقاومتی، تفکر و مدیریت جهادی جوانان و ایده های خلاق مردم این سرزمین می چرخد.

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: فعالان عرصه اقتصاد و تولید علاوه بر اینکه نیازمند فاکتورهایی چون مدیریت و تفکر جهادی باشند باید از بصیرت و بینش محکم و مطمئن برخودار باشند تا تولید و اقتصاد کشور به دام توطئه های دشمنان و رکود و ایستایی نیفتد.

وی تاکید کرد: به تجربه ثابت شده هر وقت مسئولان به فرامین و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده اند کشور به پیروزی، موفقیت، اقتدار روز افزون رسیده است بنابراین عمل به این فرامین لازم یک نظام ولایی و مسئولانی ولایت مدار است.

وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و توطئه های آمریکا و هم پیمانانش کشور ایران همچنان قوی و محکم با امنیت و اقتدار کامل به حیات خود ادامه می دهد.

به گفته وی، آمریکا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب با هدف شکست، تضعیف یا تسلیم نظام حربه های اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ملت ایران در پیش گرفت و این وضعیت تاکنون ادامه دارد.













انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، لطفی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.