سمنان؛

نماینده اسبق شاهرود، معاون سیاسی وزیر کشور شد

علی اصغر احمدی دبیرکل فعلی جمعیت هلال احمر ایران به سمت معاونت سیاسی وزیر کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی علی اصغر احمدی را به سمت معاون سیاسی این وزارتخانه منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر کشور خطاب به علی اصغر احمدی آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند و طولانی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون سیاسی وزارت کشور منصوب می نمایم.

فراهم سازی و تمهید شرایط و همه مقدمات لازم برای برگزاری قانونی و هرچه شایسته تر و باشکوهتر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت ها، پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لایحه جامع انتخابات با توجه به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری و انجام شایسته امور مربوط به تقسیمات کشوری از جمله ضروریات و موارد مهمی است که انتظار دارد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق مأموریت های وزارت متبوع در زمینه های یاد شده اهتمام و تلاش نمایید .

علی اصغر احمدی متولد شهر بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود است که مسئولیت نمایندگی مردم این شهرستان را در پنجمین دوره شورای اسلامی برعهده داشته است.

احمدی همچنین مدتی استاندار گلستان، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا، دبیر شورای امنیت کشور بوده و در حال حاضر نیز علاوه بر دبیرکلی جمعیت هلال احمر مسئول معاونت هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری است.

جالب آنکه زمان حضور وی در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شاهرود، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نایب رئیس این مجلس بود و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم نیز نمایندگی مردم رشت را برعهده داشت.

پیش از انتصاب علی اصغر احمدی به معاونت سیاسی وزارت کشور، محمد حسین مقیمی عهده دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام / الف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.