همزمان با هفته پژوهش؛

دو اثر از معلمان تکابی توسط انتشارات رامان سخن منتشر شد

انتشارات رامان سخن دو کتاب «تاثیر شخصیت در کسب اطلاعات و رفتار معاملاتی سرمایه گذاران» و «تعیین تفاوت عملکرد وظایف نظارت و راهنمایی مدیران» را به کوشش مولفان فرهنگی تکاب منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشارات رامان سخن دو کتاب «تاثیر شخصیت در کسب اطلاعات و رفتار معاملاتی سرمایه گذاران» و «تعیین تفاوت عملکرد وظایف نظارت و راهنمایی مدیران» به کوشش حسن قربانی پهلوان و زینب بشاشی از مولفین فرهنگی تکاب را منتشر کرد. 

معرفی کوتاه کتاب «تاثیر شخصیت در کسب اطلاعات و رفتار معاملاتی سرمایه گذاران»: 

برای فعالیت‌های مالی در بازارها حتی تمام اطلاعات اقتصادی دنیا نیز ناکافیست. سرمایه گذاران علاوه بر تمرکز بر مسائل مالی باید شناخت کاملی نسبت به ویژگی های شخصیتی خویش داشته باشند تا از تورش های بالقوه در تصمیم گیری های مالی به دور باشند این جمله طلائی را همیشه به خاطر داشته باشید: ‌‌‌‌موفقیت شما در امر سرمایه گذاری بستگی به این دارد که استراتژی های سرمایه گذاری شما چه میزان با ویژگی های شخصیتی شما منطبق است.


معرفی کوتاه کتاب «تعیین تفاوت عملکرد وظایف نظارت و راهنمایی مدیران»:

نظارت و راهنمایی جزو لاینفک همه سازمان های آموزشی و حتی غیر آموزشی است که باید از نقش سنتی و دیوانسالاری خود خارج شود و نقش تحولی، انتقالی و پیشگامی را ایفا نماید. هدف این کتاب بررسی عملکرد نظارت و راهنمایی مدیران با معیار رشته تحصیلی آنان است که تخصص گرایی و شایسته سالاری در انتصاب مدیران را اصلی ترین  راه ترقی جایگاه آموزش و پرورش در مسیر توسعه علمی کشور می‌داند.
 
لازم به ذکر است؛ کتاب های فوق در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به مناسبت هفته پژوهش توسط انتشارات رامان سخن منتشر شده است.
  

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار