ارومیه؛

شرکت های مسئول زیرساخت های خدماتی را در حواشی شهرهای آذربایجان غربی ایجاد کنند

شرکت های مسئول زیرساخت های خدماتی را در حواشی شهرهای استان ایجاد کنند زیرا نیود زیرساخت ها موجب ناتوانی در ارائه خدمات بهتر به ساکنان این سکونتگاه ها می شود.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تقی کهوریان در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان غربی که در استانداری برگزار شد، گفت: برای مقابله با بروز مشکلات اجتماعی و اقتصادی در سکونتگاه های غیررسمی باید با همه توان وارد شویم و اجازه ندهیم فقر شهری در این مناطق به طور فزاینده ای رشد یابد.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه هم در این جلسه با بیان اینکه باید توجه ویژه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی داشته باشیم، اضافه کرد: مدیریت شهری برای مقابله با این آسیب ها ورزشگاه های محله ای در مناطق مختلف شهر ساخته که در بسیاری موارد مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با احداث این ورزشگاهها درمناطق محروم شهر، جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذریایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در سکونتگاه های غیررسمی استان ادامه داد: در راستای بهره مندی مردم این مناطق از خدمات بهداشتی درمانی، مجتمع بهداشتی درمانی برای ارائه خدمات به زنان در بخشی از حاشیه شهر ارومیه راه اندازی شده که ظرفیت پوشش 45 هزار نفر را دارد.

وی گفت: در نظر داریم در چهار نقطه دیگر شهر ارومیه نیز مجتمع بهداشتی درمانی ویژه زنان راه انداری کنیم.

بررسی، مطالعه و ساماندهی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی از جمله مباحث مورد بررسی قرار گرفته در این جلسه بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.