کرمانشاه؛

دستگاه قضایی به دنبال حق مردم است

دادستان کل کشور گفت:دستگاه قضایی به دنبال آن است که مردم به حق خود برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دادستان کل کشور با بیان اینکه در پرونده «گلیم و گبه» هدف دستگاه قضایی صرفا مجازات متهم نیست، گفت: دستگاه قضایی به دنبال آن است که مردم به حق خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در خصوص پرونده مکتب فرش و گلیم و گبه کرمانشاهان اظهارکرد: اگر متهم همکاری لازم را داشته باشد، در روند رسیدگی پرونده تسریع به عمل خواهد آمد. هر چند همکاران بنده در دستگاه قضائی استان اعم از رئیس کل و دادستان مسأله را با جدیت پیگیری می کنند و در جلسه ای که در این خصوص برگزار شد تاکید شد در روند رسیدگی تسریع به عمل آید تا مردم زودتر به حق خود برسند.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی از اطاله این پرونده بهره ای نخواهد برد و ما بر آنیم این پرونده هر چه سریعتر به نتیجه برسد و مسلما این منوط می شود به میزان همکاری متهم.

دادستان کل کشور یادآور شد: وقتی پرونده ای در این حد گسترده است و در این حد شاکی دارد و افراد سود جو و بی وجدان اموال مردم را تصاحب می کنند و از بین می برند، یقینا رسیدگی به آن نیاز به زمان خاص خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته بخش زیادی از آن در دسترس نیست و آن مقداری که در سیطره دستگاه قضائی است هنوز جوابگوی مطالبات مردم نیست.

این مقام قضائی گفت: از متهم می خواهیم وجدان خود را بیدار کند و همکاری لازم به عمل آورد و اگر اموالی را مخفی و یا به جایی منتقل کرده است به دستگاه قضائی اعلام کند تا مردم به حقشان برسند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.