کرمانشاه؛

آماده کردن پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری استان

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، از آماده کردن پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری استان در قالب بسته‌ای جهت ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، از آماده کردن پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری استان در قالب بسته‌ای جهت ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد.

شریف خسروی در آستانه برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایش در همه زمینه‌ها قابلیت سرمایه‌گذاری دارد.

وی به پتانسیل‌های استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه در بخش گردشگری وجود هوای چهار فصل و جاذبه‌های مختلف تاریخی و طبیعی، این استان را بسیار مستعد سرمایه گذاری کرده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران استانداری کرمانشاه افزود: در بخش کشاورزی نیز وجود منابع آبی فراوان و خاک حاصلخیز موجب شده تا استان بسیار مستعد در امر کشاورزی و سرمایه گذاری در این حوزه باشد.

خسروی تصریح کرد: در این بسته، پروژه‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته و یا باید بصورت مشارکتی و یا نحوه دیگری اجرا شوند، شرح داده شده است.

خسروی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی استان، گفت: نیاز است سرمایه گذاران به این قسمت نیز ورود کنند و در همین راستا و در اجرای پروژه‌های دیگر، امکان تامین تسهیلات برای سرمایه گذاران در استان فراهم شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه به برپایی همایش "فرصت‌های سرمایه گذاری" و نمایشگاه "توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان طی روزهای آینده اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها فرصت خوبی برای معرفی پتانسیل‌های استان به سرمایه گذاران است و اصل این حرکت‌ها نیز تحقق بخشیدن به این هدف است.

وی تصریح کرد: ما نیز از این فرصت نهایت استفاده را کرده و بسته پروژه‌های استان که قابلیت سرمایه گذاری به شیوه های مختلف دارند را در این برنامه‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.